Thursday 7 March 2013

TERPANASSS !!! PAKAR FORENSIK #FUCKATAN DEDAH MAYAT DALAM LUBANG ANGGOTA PDRM ??!!





Wahhhh...Selain mempunyai kemahiran dalam kerja memfitnah, pencacai pakatan juga berkebolehan untuk menjadi anggota forensik seperti dalam rancangan drama terhebat CSI..

Kali ini pakar forensik pakatan mendakwa mayat mayat yang di dedahkan semalam adalah mayat anggota keselamatan yang dibunuh oleh lanun sulu...siap dengan bukti bukti lagi..hebatkan..

Tak sangka, mereka mempunyai bakat terpendam hingga dapat buktikan hasil siasatan mereka 100% tulen dan menyebarkan dalam laman laman sosial..

Tapi kali ni aku nak tunjukkan pula apa yang di tuduh oleh mereka semuanya satu fitnah terhadap anggota keselamatan..




Cuba tengok gambar kat atas tu..Sama tak seperti apa yang difitnah pakar forensik pakatan??

Mereka mendakwa itu mayat anggota keselamatan, tapi kenapa anggota keluarga mereka tak tuntut? Kalau macam tu mayat mayat anggota keselamatan yang dikebumikan baru baru ini mayat siapa?

Laporan media Indonesia semalam mendedahkan bahawa lanun sulu terpaksa mengali lubang untuk kebumikan mayat mayat rakan mereka kerana mayat mayat itu makin membusuk..

Jadi apa lagi motif pembangkang nak fitnah pasukan keselamatan kita???

2 comments:

manjung TIBAI said...

tersangat lah bodohnya anggota forensik anak didik ANUwar jubok ni..

Anonymous said...

HEBAT la pakar forensic pakatan haram. Kalau cite CSI, depa pi pegang dan check mayat tu in the flesh tapi dia ni buat post mortem guna gambar je. HEBAT sangat, tapi undi aku dan keluarga aku tetap dgn BN.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive