Wednesday 6 March 2013

ANWAR MULA UGUT WARTAWAN !! U ULANG I SAMAN




Inilah perangai Anwar, bila tak mampu nak jawab soalan yang ditanya wartawan, Anwar ugut pula nak saman kalau wartawan ulang soalan yang sama..

Siapa tak kenal Anwar kaki spin, kaki putar belit..Anwar tiba tiba saja ‘naik angin’ bila diminta menjelaskan dakwaan media antarabangsa seperti Reuters dan media media tempatan Filipina Inquirer News, The Manila Times, ABN-News tentang penglibatan pembangkang dalam isu pencerobohan..

Laporan awal media antarabangsa dan Filipina dari mula lagi menyebut tentang penglibatan parti pembangkang Malaysia dengan pemberontak Sulu setelah tersebarnya gambar Anwar bersama Misuari..Malah TV3 dan Utusan pula hanya menyiarkan apa yang ditulis dalam media antarabangsa dan media Filipina..

Kenapa Anwar masih belum jelaskan pertemuan antara beliau dan Misuari beberapa bulan sebelum serangan?? Dan kenapa Anwar sudah tahu dari awal lagi Sabah akan hilang??

KLIK SINI untuk lihat video Anwar kata Sabah nak hilang dan KLIK SINI untuk baca putar belit Anwar tentang gambar beliau bersama Misuari

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive