www.mukhrizmahathirfc.com

Tuesday, 11 December 2012

PANASS !!! JANDA GERSANG ALBODY TUDUH TUN M TAK SOLAT ?!!







Aku tak tahu apa bende lah yang si janda mulut jahat ni nak sampai kan..Geram pulak aku bila si janda ni serang Ayahanda Tun Mahathir..

Pelik jugak aku si Abby ni sampaikan apa yang dicakap oleh Dr Khairuddin bahawa 22 tahun Ayahanda Tun M mentadbir negara tiada agenda solat??

Korang dua ekor ni mereng ke ape ? Brapa banyak Masjid yang dibina zaman Ayahanda Tun M jadi PM?? Lepas tu bandingkan dengan berapa buah masjid dalam masa 22 tahun si tua Pok Nik nyanyuk tu tadbir Kelantan?






Agak agak dua ekor ostajah dengan ostad ni boleh jelaskan tak..

Aku rasa masa Ayahanda Tun M jadi PM si janda ni kan tengah kejar dunia glamer dia yang siang malam dengan aktiviti maksiat je kan..Maklumlah time tu zaman jahiliah si janda ni..

So dia tak tau lah nak menilai apa yang Tun Mahathir buat selama 22 tahun memerintah..

Kalau ditakdirkan si janda ni ke negara Islam Bosnia pasti dia tahu apa sumbangan Ayahanda Tun Mahathir..

Aku harap si janda ni insaf dan kembali ke pangkal jalan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive