Tuesday 11 December 2012

HUDUD HANYA DIPERJUANGANKAN SEMASA BN PERINTAH SAHAJA




Jika dilihat apa yang diperjuangkan oleh Pas sekarang,memang tiada lagi Islam dalam perjuangan mereka..Belum pun sempat memerintah Malaysia istilah Islam telah dibuang dan digantikan dengan kebajikan..

Sedangkan Umno/BN telah lama memperjuangankan Islam dan Kebajikan untuk rakyat Malaysia..23tahun Kelantan ditadbir oleh Pas, tiada ciri ciri Islam berkembang di Kelantan..

Tiada satu pun masjid yang Pas bina di Kelantan..Undang Undang hudud hanya bermain di sekitar ceramah dan akhbar rasmi Pas sahaja..Walhal, enakmen hudud telah diluluskan di Kelantan..

Pas sendiri takut nak laksanakan hudud walupun telah diluluskan..Akhirnya Tun Dr Mahathir juga dipersalahkan sampai ke hari ini..Sedang Pas boleh cuba praktikkan dibawah undang2 negeri..


Jadi jelaslah sekarang ini Pas hanya guna hudud hanyalah untuk meraih undi sahaja.. Isu utama Pas PRU 13 adalah kitar semua isu hudud..

1 comment:

The World of Islam said...

salam perjuangan tuan. blog tuan telah saya pautkan. Pohon jasa baik tuan mamautkan blog saya ini www.myhomesoil.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive