Sunday, 11 November 2012

PANASS !!! SIVA TRONOH SI KOLING BOTOL BAKAR API PERKAUMAN !!!


Masih ingatkah lagi dengan si mangkuk hayun ni ?? Bekas Speaker kerajaan negeri Perak semasa ditadbir oleh pakatan ini makin biadap.. Kenyataan di twitter si keling tronoh ni,mempersoalkan kenapa tiada sekolah menengah tamil di Malaysia... Kalau pembaca semua perasan, kesemua pemimpin pemimpin dari parti biaDAP ini tiada langsung semangat kebangsaan..




Baca tweet si keling tronoh ni..Persoalan paling mudah perlu ditanya kepada MIC dan kerajaan KENAPA TIADA SEKOLAH MENENGAH TAMIL DI MALAYSIA?? Anda boleh nilaikan sendiri semangat kebangsaan yang ada pada sekor sekor pemimpin dari parti dap bangsat ni..

Senangkan siva tronoh ni buat kenyataan..Kalau korang nak tau sejak merdeka lagi kaum cina dan india di Malaysia menikmati keistimewaan dalam sistem pendidikan dimana kerajaan mewujudkan sekolah jenis kebangsaan cina dan tamil bagi memudahkan mereka belajar..

Walaupun tiada sekolah kebangsaan MELAYU di sekolah kebangsaan, orang Melayu tidak pernah pertikaikan pekara ini atas dasar menghormati kaum kaum lain di Malaysia..

Berapa ramai anak anak orang India yang belajar di sekolah jenis kebangsaan tamil dan menengah kebangsaan berjaya sekarang ?? ke ada yang masih menganggur di estet estet ??

Bagi kami orang melayu di Malaysia ni senang saja, kalau dah tak suka dengan sistem pendidikan kat Malaysia ni boleh angkat beg dan berambus balik india..

2 comments:

Anonymous said...

Aku dah bilang,, org putih dulu dia buat kedai todi untuk keling2 ni. Buka je balik kedai todi dan arak untuk mereka. biak dia kecoh sesama dia je.

Hawk Eye said...

Cakap baik sikit
jangan menhina kaum kami seperti ini...
Sape ckp murid2 dari sekolah tamil tidak berjaya
sebahagian pendapatan ekonomi negara kami sumbangkan
jika tiada dana di hartawan india
memg tiada KLCC
ckp jgn kurang ajar sgt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive