Monday 12 November 2012

PANASS !! DEWA NIK AJIS SUDAH AMPUNKAN DOSA NURUL IZZAH ?



Pertama sekali MTK memang terkejut bila terbaca kenyataan Nik Aziz Nik Mat yang beriya iya mempertahankan Nurul Izzah tentang isu kebebasan beragama diberikan kepada semua orang, termasuk orang Melayu..

Yang sedihnya Nik Aziz langsung tidak percaya bahawa Nurul Izzah berani keluarkan kenyataan tersebut, malah menyalahkan pihak media yang salah lapor..

Untuk pengetahuan Nik Aziz, media  pertama melaporkan berita ini adalah portal Malaysiakini dan Blog 1christian bukannya Utusan Malaysia..

Jadi mana mungkin disalah lapor oleh media..Jika di lihat dalam rakaman video, memang terbukti perkataan yang dikeluarkan oleh Nurul Izzah sama seperti apa yang dilaporkan..

Lihat video dibawah..





Nik Aziz pertahan Nurul Izzah



Dalam soal ini Nik Aziz perlu mencari pakar penterjemah bahasa Inggeris bagi menerangkan satu per satu perkataan yang diucapkan oleh Nurul Izzah dalam forum itu bukannya mempercayai 100% penjelasan Nurul Izzah dan Mujahid Rawa selepas kejadian berlaku..

Mujahid secara terang terangan menyokong tindakkan Nurul Izzah yang jelas mempersendakan Islam..Bagi Mujahid tindakkan Nurul itu tidak salah dan perlu di sokong..



Cukup menyedihkan, Pas parti yang kononnya memperjuangkan Islam begitu takut untuk mengambil tindakkan terhadap Nurul Izzah..Malah Pas sanggup mempertahankan Nurul kononnya menjadi mangsa pihak lawan..

Tak guna kalau Nik Aziz mengaku pejuang Islam tapi kecut telor bila nak tegur Nurul Izzah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive