Thursday 15 November 2012

PANASS !!! HARUN TAIB DESAK TS HARUSSANI SEBAB SOKONG MURTAD ?? BIAR BETUL ??


Pehh !!! makin meroyan la puak puak Pas nak pertahankan anak si nuar berahim ni..Apa lagi nak bela kalau dah terang terang kata kata Umat Islam pun boleh pilih agama..

Sepatutnya Pas bersama TS Harussani mendesak anak si nuar tu bertaubat, bukannya suruh Ts Harussani bertaubat..Bukannya Ts Harussani yang galak umat Islam murtad..

Memang buta perut btol la ularsemak Pas ni..Baca kenyataan Harun Taib kat bawah ni



Ketua Dewan Ulama Pas Pusat, Datuk Harun Taib meminta Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria turut bertaubat kerana didakwa tidak menyokong perjuangan Islam.

Kenyataan Harun itu dibuat ketika mengulas komen Harussani yang meminta Naib Presiden PKR, Nurul Izzah bertaubat kerana mengeluarkan kenyataan tidak selari mengenai kebebasan agama.

"Bertaubat kalau dia (Nurul Izzah) buat salah besar... Tan Sri Harussani harus bertaubat juga kerana tidak menyokong perjuangan Islam. Dia juga harus bertaubat," katanya selepas merasmikan Muktamar Dewan Ulama Pas Pusat di sini, hari ini.

Sambil mengelak pertanyaan berkaitan Nurul Izzah, Harun tetap mempertahankan kenyataan pemimpin PKR itu yang disifatkan “biasa sahaja."

"Pada asalnya, apabila belum masuk Islam, dia bebas memilih Islam atau tidak. Tapi, yang tidak bebas (apabila) sudah masuk Islam, tidak boleh sekali Islam, sekali Kristian. Itu tidak adil," katanya.

“Kita tidak ambil berat, kita anggap biasa sahaja, saya tidak mahu bicara soal ini, tanya benda lain seperti (bekas Perdana Menteri, Tun Dr) Mahathir (Mohamad) buat, (Perdana Menteri, Datuk Seri) Najib (Tun Razak) buat,” katanya...Sinar Online


MTK
BELA LAH ANAK SI NUAR TU SAMPAI KESUDAH 

1 comment:

Anonymous said...

HARUN TAIB NAK PERTAHAN APA ORANG YANG MEMBUKA RUANG UNTUK ORANG MURTAD, TAK KAN HARUN TAIB TAK TAHU DALAM BAHASA MUDAH APA SI NURUL CAKAP. ULAMAK APA KO NI, ADA ORANG NAK MEMPERBETULKAN KEADAAN KO TENTANG, ULAMAK APA KO NI, KO TAK DAPAT BACA KE KEMANA HALA TUJU ANAK MUDA MELAYU, DI BUKA RUANG DI UMPAN WANG OLEH GEREJA DAH TENTU ANAK MELAYU MURTAD,.. TAK TAHU KE KAMU MANUSIA BERNAMA HARUN TAIB,..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive