Tuesday 13 November 2012

GUA PUNYA LAKI CM SO GUA PUNYA SUKA LAH MAU DUDUK MANA !!



Apakehel si bini guan eng duduk di kerusi yang di khaskan untuk pegawai kerajaan di sidang DUN ?? Bukankah si bini guan eng ni Adun kat Melaka ??

Apa kena mengena dia dengan kerajaan Penang ?? Laki dia ja CM tapi tak bermakna si betty ni layak nak duduk atas kerusi pegawai Kerajaan ??

Inilah sikap dwistandard speaker DUN Pulau Pinang..Kalau kena dekat Adun BN dah tentu kena tindakkan tegas..

Speaker ingat Pulau Pinang ni harta mak bapak Guan Eng ke ??





PULAU PINANG 11 Nov. - Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN), Datuk Abdul Halim Hussain dianggap bersikap dwistandard kerana tindakan berdiam dirinya apabila isteri Ketua Menteri, Lim Guan Eng duduk di kawasan yang dikhaskan kepada pegawai kerajaan dalam dewan berkenaan.


Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Musa Sheikh Fadzir berkata, beliau percaya sekiranya wakil rakyat Barisan Nasional (BN) atau pihak lain melanggar peraturan DUN, sudah pasti tindakan tegas akan diambil olehnya.


Menurutnya, sikap Abdul Halim itu seolah-olah menunjukkan tindakan serta keputusannya berpandukan atas arahan orang atau pihak tertentu.


"Dia (Abdul Halim) tidak ubah seperti robot yang pergerakannya dikawal oleh orang lain.
"Adakah ini standard Speaker DUN yang ada di Pulau Pinang sekarang ini?" katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.-Utusan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive