Wednesday 12 September 2012

EKSKLUSIF !!! RAKAMAN AUDIO KHATIB PAS KATA RASULULLAH S.A.W SOKONG ANWAR JADI PM MALAYSIA @ NajibRazak


hiasan
Astarfirullahalazim, Inilah yang berlaku dalam dunia politik Pas sekarang, sanggup menjual nama Baginda Rasulullah S.A.W di pentas khutbah jumaat demi kepentingan politik sempit mereka..

Kejadian berlaku di Masjid Jamek An Najah Padang Serai Kedah di mana seorang khatib dari luar dijemput untuk menyampaikan khutbah jumaat..Dalam ucapan beliau ada menyebut "Musyidul Am Ikhwanul Muslimin dan beberapa tok guru di Mesir bermimpi berjumpa dengan Rasulullah SAW, di mana Rasulullah menyebut Islam akan menang di Asean iaitu di Malaysia..Baginda Rasulullah juga menyebut Islam akan menang di zaman ANWAR IBRAHIM dan menyeru rakyat Malaysia menyokong Anwar menjadi Perdana Menteri Malaysia..Dengar rakaman audio yang berjaya dirakam




Lihatlah betapa teruknya permainan agama yang ditunjukkan oleh puak Pas laknattulah ini. Mereka mengunakan nama Allah dan baginda Rasulullah S.A.W untuk menghalalkan segalanya. Mereka sanggup menipu dan berbohong semata-mata untuk meraih undi dan menangi pilihanraya.

Sanggupkah anda memberi undi kepada parti yang mempersendakan Islam untuk kepentingan seseorang yang mengejar jawatan Perdana Menteri ?? Mahukah anda mempunyai seorang Perdana Menteri yang mempunyai masalah moral, menyokong LBGT, menjual kalimah Allah kepada Kristian ??

Bagi Pas pulak mereka sanggup membuat apa saja bagi memastikan dendam kesumat terhadap kerajaan BN tercapai..Fahaman extrem yang diajar oleh Pas kepada penyokong mereka boleh menghalalkan apa cara sekalipun termasuklah membunuh sesama Islam yang berlainan parti terutamanya Umno..


MTK
MULAI SAAT INI PAS DAN PAKATAN PERLU DITOLAK..

2 comments:

hisham said...

Inilah dia malaikat yg kita tak kenal...mati2 kita ingat khatib ni seorang ulamak..rupanya syaitan yg menyamar jadi malaikat dan berwajah manusia..betul ckp tun...

Anonymous said...

adui berat sesat sungguh ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive