Sunday 9 September 2012

PANASS !!! @MAHFUZOMAR A.K.A MATPUT BEANGAI MEMANG KAKI KENCING !!!


Masih ingatkah lagi insiden baling kasut yang hampir terkena matput beberapa hari lepas di Masjid Pumpong ?? Kali ni ada kita buktikan mahfuz ni seorang pembohong..Kalau tengok pada laporan kenyataan akhbar yang matput ceritakan kat bawah ni



“Kedudukan saya dengan Anwar ketika itu, hanya selang tiga orang. Saya terkejut apabila ada kasut (sandal) terkena orang di sebelah saya.

“Rupanya kasut itu dilempar melalui tingkap masjid oleh ahli kumpulan yang membantah di luar masjid,” katanya ketika dihubungi.

Matput cakap kedudukan dia dengan Anwar selang tiga orang dan kasut yang dibaling tu terkena orang disebelahnya..Ok, kat bawah ni cuba korang tengok berapa orang yang pisahkan Anwar dengan Matput ni..



Betui ka matput duduk selang tiga orang dari Anwar ?? Kalau tengok dari video yang dipetik dari saluran pro PR  kedudukan matput  selangnya hampir 5 atau 6 orang..Itu pun nak tipu lagi ka matput oii..Nak mengencing pun tak agak agak, cari lah idea yang berkesan skit,bukannya duk menjaja cerita bohong tu..Baca selanjutnya kat SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive