Tuesday 11 September 2012

WAJAH MEMEY SUHAIZA MAKIN TEMBAM KETIKA MENGANDUNG ?




Pelakon wanita dan isteri kepada Norman Hakim, Memey Suhaiza mengakui seronok menjalani kehidupan sebagai isteri yang sedang mengandung ketika ini.Memey yang ketika ini sedang hamil empat bulan

“Sepanjang 4 bulan dalam kandungan ini juga berat badan saya sentiasa turun. Sepatutnya naikkan. Mungkin disebabkan alahan yang teruk dan buat saya muntah yang menyebabkan badan saya turun. Saya risau jugak berat badan turun sebab mungkin akan beri kesan kepada baby saya nanti,” kata Memey.

Hehe tapi memey tak perasan wajahnya makin tembam





Apa apa pun tahniah diucapkan kepada Norman dan Memey yang bakal menimang cahaya mata tak lama lagi..

1 comment:

Unknown said...

tak berkaitan pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive