Friday 27 July 2012

PANASS !!! APA DAH JADI DENGAN TANAH BERISI KETULAN EMAS KERAJAAN PAS KEDAH DI TIMOR LESTE ??



Pada tahun 2009 yang lalu kerajaan Pas Kedah dikatakan telah memajak tanah yang luas di Timor Leste bagi menanam padi. Tanah yang dipajak itu akan dijadikan tapak baru aktiviti penanaman padi yang kosnya jauh lebih murah berbanding di Malaysia.

Tapi yang tak boleh blahnya Pas yang cukup dikenali dengan sifat riak takbur dan angkuh ni berkata atas hasil berkat pemerintahan Isle ala Pas Tanah yang dipajak itu ada ketulan emas yang banyak..



Dari maklumat yang MTK dapat setiap apa yang terkandung dalam tanah yang dipajak tersebut menjadi milik Kedah dari perjanjian diantara Kerajaan Pas Kedah dengan kerajaan Timor Leste..

Tapi mana perginya ketualan Emas yang dibanggakan oleh Kerajaan Pas??Sampai sekarang dah tak ada berita pasal tanah tu..Projek awal Pas kata ini satu insentif kerajaan negeri bagi tangani kekurangan beras di pasaran.Tapi sekarang ni beras pun tak nampak apatah lagi emas..

MTK mintak kerajaan Pas Kedah jawab apa dah jadi dngan projek ini..Ini melibatkan duit rakyat kedah..Jangan cuba nak pusing kanan pusing kiri lagi..


MTK
PAS PUNYA AUTA MEMANG TAK BOLEH BLAH

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive