Wednesday 2 May 2012

TUDIAA !!! SHAMSIDAR TAK KISAH VIDEO AIS KRIM AZMIN !!! SEBAB ???



“Saya tak kisah pun dengan video tu, yang penting hidup saya bahagia” demikianlah khabarnya perkataan yang terkeluar dari mulut isteri Azmin Ali iaitu Shamsidar Taharin.

Menurut sumber, ungkapan tersebut terkeluar apabila beberapa teman rapat menanyakan tentang isu panas berkaitan video lucah yang dikaitkan dengan Azmin.


Walaupun agak terkejut dengan pertanyaan tersebut, namun Shamsidar dikhabarkan masih mampu mengawal perasaan sambil menganggapnya sebagai satu lagi dugaan.

Petikan gambar dari video seks yang dikaitkan Azmin dengan seorang wanita lain dikatakan mula tersebar dalam beberapa blog sejak 30 April lalu dan menimbulkan kegemparan kepada masyarakat selepas kecoh dengan video terkini yang dikatakan membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Baca Berita Selanjutnya Di SINI

Pelikkan kenapa Shamsidar tak kisah pasal video tu?? Adakah sebab video ais krim yang disebut oleh Nalakarupan menghantui fikirannya?Kalau video tu keluar mesti lagi meletup la masalah dalam pkr..Apa pendapat anak anak Azmin dalam hal ni selepas gambar ini terdedah?

1 comment:

Anonymous said...

Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009
Haji Hadi berkata:
“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.
Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).
Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

APA KOMEN NIK AZIZ TENTANG FATWA HAJI ADI NI.

BAGAIMANA PULAK FITNAH PUAK PAS BAHAWA TUN DR MAHADIR MENONTON VIDIO LUCAH BERSAMA CUCUNYA. ADAKAH INI DIBENARKAN OLIH PARTI AGAMA PAS. TETAPI PENDEDAHAN DENGAN BUKTI YANG JELAS NYATA DINAFIKAN OLIH PARTI AGAMA PAS.
ADAKAH KOMEN NIK AZIZ ADALAH LANJUTAN DARI FATWANYA "ADALAH HARUS BERSAHABAT DENGAN IBLIS DEMI MENJATUHKAN UMNO" MAKANYA ORANG YANG RENDAH MORAL DAN AKHLAK SEDIA DILANTIK MENJADI PERDANA MENTERI DEMI HANYA MAHU MENJATUHKAN UMNO.
AMAT MALANG BAGI NEGARA INI APABILA KEPIMPINAN UTAMA ADALAH TERDIRI DARI MEREKA YANG RENDAH MORAL DAN AKHLAKNYA.
KALAULAH GAMBAR ITU ADALAH KEPIMPINAN UMNO SUDAH TENTU HADIS NABI INI DIBACA "AKU DIUTUS UNTUK MENYEMPURNAKAN AKHLAK MANUSIA". DAN HURAIAN INI AKAN DIBERIKAN "SEDANGKAN NABI DIUTUSKAN UNTUK MENYEMPURNAKAN AKHLAK MANUSIA ADAKAH LAYAK KITA SEBAGAI RAKYAT MEMILIH PEMIMPIN YANG RENDAH AKHLAKNYA."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive