Tuesday 1 May 2012

PANASS!!! FITNAH ADUN KOMTAR HAMPIR MATI DI PUKUL POLIS??



MTK petik dari blog Pisau.net yang berada di lokasi kejadian dimana Adun komtar separuh mati dipukul.
Adun gengster Komtar Ng Wei Aik atau lebih mesra dengan Adun tong gas membuat fitnah terhadap pihak polis.

Ng Wei Aik dan pembantunya mendakwa dipukul oleh pihak polis semasa merakamkan kejadian rusuhan dengan menggunakan telefon bimbit.



Ng Wei Aik mendakwa kaki kanannya telah ditendang,manakala pembantunya Loh Chee Keong mendakwa ditampar dimuka dan ditendang.Dakwaan ini disiarkan didalam Guang Ming Daily melalui kenyataan Loh Chee Keong.


Apa yang menariknya Loh Chee Keong dalam kenyataannya mereka telah didatangi oleh kira kira 30-40 orang anggota Polis jam 4:40 petang di sebuah restoran fast food.Katanya lagi polis telah mengetuk pintu restoran itu dengan kuat sambil menyuruh pekerja membuka pintu restoran.


Beliau berkata, ketika itu Ng Wei Aik cuba menggunakan telefon bimbitnya untuk merakamkan kejadian itu, tetapi apabila pekerja membuka pintu, kira kira 10 orang anggota telah menghampiri Ng Wei Aik lalu bertindak kasar terhadapnya dgn menendang kaki kanan Ng Wei Aik.


'Apabila saya cuba menghalang, anggota polis telah mencekek leher saya. Saya dibawa keluar dan anggota polis itu telah menendang perut saya dan menampar muka saya. Cermin mata saya pun patah jadi dua.'

Beliau berkata, selepas memperkenalkan diri Ng Wei Aik kepada polis, polis pun beredar dari lokasi itu. Beliau dan Ng Wei Aik akan membuat aduan kpd pihak polis.

Read more


MTK
KALAU TAK TIPU TAK SAH DIA NI,SAMA MACAM BOS DIA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive