Tuesday 28 February 2012

PANAS!! BARDUL AMIN AKAN BERSUMPAH BUKTIKAN DIA DI PUKUL SAMSENG SAMSENG UPAHAN UMNO??



sekadar hiasan


Pihak polis pun tak terima laporan yang bard toya min kata di pukul oleh 20 orang lelaki dan suami wanita yang di cekup khalwat dengan bard toya min..Katanya dia di pukul sebelum di tenangkan oleh pihak keselamatan hotel.


Macamana ni bardtoya?kata kena pukul tapi tak dak pun lebam lebam mata sakit belakang ka macam tok guru anwar hang tu..Kalau betul betul di serang dan kena pukul dah lama dah duk kat ICU..Ni tengok muka sihat walafiat,badan lak segar bugar macam baru lepas main..hahaha


Polis pun dah keluarkan statement yang hang tak buat report,yang ada dari JAIP saja..So macamana ni bard??Ada brani nak Buat sumpah ka??




"Polis hanya menerima laporan daripada Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) berhubung tangkapan khalwat Ahli Majlis Pemimpin Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Dr. Badrulamin Bahron.


Ketua Polis Daerah Kuantan, Asisten Komisioner Mohd Jasmani Yusoff berkata, setakat ini tiada sebarang laporan yang dibuat oleh Badrulamin berhubung dakwaan beliau dipukul ketika tangkapan itu.


Polis menerima laporan tangkapan khalwat terhadap individu terbabit yang dibuat Jaip pada 25 Februari lepas, yang dibuat di Balai Polis Beserah di sini pada 10.28 pagi, katanya kepada pemberita selepas perhimpunan bulanan Ibu Pejabat Polis Daerah Kuantan, di sini hari ini.


Beliau ditanya sama ada polis ada menerima laporan daripada Badrulamin, yang dilapor media sebagai mendakwa dipukul sekumpulan 20 lelaki yang menyerbu bilik hotelnya sebelum ditangkap atas dakwaan berkhalwat dengan isteri orang.


Mengulas lanjut, Mohd Jasmani berkata, polis akan melakukan siasatan berdasarkan laporan yang diterima.




MTK
LAST LAST UMNO JUGAK YANG PUKUL,DIA PUKUL BINI ORANG XPA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive