Sunday 26 February 2012

KASI HENJUT !!! SESI MENTELA'AH BUKU JINGGAY PUJAAN PKR JAM 3 PAGI??



Henjut jangan tak henjut...Mula mula dapat tau cerita ni petang tadi masa MTK duk tengah sibuk follow PM mai lawat Kedah semalam..Ingatkan cerita ni hanya rekaan.tapi rupanya memang betul terjadi..


MTK di maklumkan bahawa, suami pada pasangan Badrul Amin yang menangkap mereka di bilik hotel pada pukul 3 pagi. Pelbagai alasan diberikan untuk mengelakkan tangkapan, namun apa kejadahnya dibuat pasangan bukan muhrim dalam bilik hotel pada pukul 3 pagi? Akai ada ka!!


Duk dengaq kuliah ka duk mentelaah kitab kamasutra pujaan pakatan tu jam 3 pagi tu?Awat sampai lagu tu Ostad oii,nak ambik alih gelaran alkhalwati dari mat sabun ka??


Baca keterangan lanjut kat bawah ni





Seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) ditangkap khalwat bersama seorang wanita dipercayai berstatus isteri orang di sebuah hotel di Kuantan, Pahang, awal pagi Sabtu.


Perkara ini disahkan oleh Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz.


Mohd Ghazali berkata sekumpulan pegawai penguatkuasa Jaip tiba di hotel berkenaan kira-kira pukul 3.10 pagi sebaik menerima panggilan telefon daripada suami wanita berkenaan.


"Suami dan rakan-rakannya yang sampai di situ (hotel) dulu, sebelum Jaip tiba di lokasi yang sama untuk tindakan selanjutnya," katanya ketika dihubungi mStar Online, Sabtu.


Menurut Mohd Ghazali sehingga pukul 7 petang tadi pemimpin PKR tersebut masih disoal siasat oleh Jaip.


Pemimpin PKR itu pernah menggelarkan Penasihat parti Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Imam Mahdi dan memegang jawatan penting dalam parti itu di peringkat negeri Selangor.


Bagaimanapun, menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) yang dipercayai dihantar pemimpin tersebut kepada pimpinan dan ahli PKR yang lain, beliau menafikan tuduhan berkenaan.


Menurut SMS berkenaan, pemimpin itu mendakwa wujudnya salah faham akibat masalah keluarga yang dihadapi wanita tersebut.


Jelas beliau, wanita berkenaan menghadapi masalah rumah tangga dengan suaminya dan sering lari dari rumah namun beliau turut menasihatinya agar pulang. - mstar


jawapan balas dari barul amin


“Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel ‘family problem’. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula”

MTK
Boleh percaya ke pukul 3 pagi tu datang soh settle family problem.Kalau badrul ni cerdik takkan tak boleh suruh ja pompuan tu datang esok pagi..Akai ada kaa!!


Hebatkan puak pakatan ni..bila depa kena macam2 alasan bagi,kononnya nk tunjuk diri tu teranaiya..tapi takpa,jumpa ni ajis nanti dosa di ampunkan la..takpun jumpa la anwar tu,dia kan imam mahadi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive