Monday 27 February 2012

PANAS!! ANWAR ARAH BADRUL AMIN KHALWATI CUTI TERUS!!?


Anwar hari ini mengarahkan Ketua Penerangannya, Dr. Badrulamin Bahron mengambil cuti selama sebulan sehingga selesaikan kes khalwat dengan isteri orang di Pahang semalam.


Sekretariat Akhbar Pejabat Menteri Besar dalam kenyataannya berkata, cuti rehat berkenaan bertujuan membolehkan Badrulamin melakukan kerja-kerja membersihkan nama beliau.



“Kerajaan negeri berharap cuti tersebut akan digunakan untuk menumpu perhatian kepada kes yang sedang ditanggung oleh beliau,” kata kenyataan itu.


Menurut kenyataan itu, kerajaan negeri telah menerima penjelasan Badrulamin berhubung kejadian tersebut dan mendesak Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) melakukan siasatan secara telus, adil dan profesional.


Langkah itu menurut sekretariat tersebut, bertujuan menjaga maruah Badrulamin sebagai Muslim sebagaimana yang dituntut dalam Islam.


Menurut sekretariat itu, sepanjang tempoh cuti tersebut, segala tugas Badrulamin sebagai Ketua Penerangan Selangor akan diambil alih sementara waktu oleh pihaknya yang diketuai Setiausaha Akhbar Menteri Besar.


Badrulamin ditahan oleh JAIP selepas diberkas oleh suami wanita berkenaan kerana disyaki berkhalwat di sebuah hotel di Kuantan awal pagi semalam setelah beberapa kali pintu diketuk dan hanya memakai tuala.


sgrapaton9


MTK


Pelik betui kan puak pkr haram jadah ni.bila kena kat batang hidung sendiri,hampa mengelak lepas tu tuduh ada orang perangkap,konspirasi,alih alih umno punya kerja..dey badrul amin,hang pun nak jadi macam orang yang hang gelarkan imam mahadi tu ka?


MTK malas nak tulis panjang pasal kenyataan putar belit nak selamatkan diri si badrul amin ni..tapi yang peliknya masa mula mula dia kena tangkap dia kata ibu dan anak si perempuan tu ada sekali.


kenyataan ke dua tolong perempuan dengan anak datang hotel pukul 2.30 pagi,tapi bila di tangkap kemana anak perempuan tu??ketika di tangkap mereka berdua dua-an hanya pakai tuala..Takkan nak tolong bagi mandi kot??


Kenyataan ke tiga kata kena belasah dengan suami dan 20 rakan rakan gangster..muka si badrul amin ni tak ada lebam lebam pun..Kala orang lain mesti dah lebam lebam kena belasah dengan 21 orang..paling busuk pun lebam mata dan pecah hidung..


Lepas tu ada si badrul amin pergi buat report tak?sapa yang putar belit sekarang ni media atau badrul amin.haprak cakap lain,penipukini cakap lain.media arus perdana cakap lain..

4 comments:

Anonymous said...

Si khalid Gagap, Chief Penghulu PKR Selangor cakap :

“Perkara itu berlaku di Pahang, ia di luar bidang kuasa Kerajaan Negeri Selangor untuk campur tangan secara dekat.

“Kalau berlaku di Selangor, paling tidak kita boleh bertanya kepada beliau apakah SOP yang dilakukan pada kejadian tersebut. Tetapi (ia berlaku) di Pahang walaupun ia melibatkan kakitangan awam Kerajaan Negeri,” katanya.

APA LAH PUNYA BODO JAWAPAN SI GAGAP NI...APA KAU INGAT KALAU BELAKU KAT SELANGOR DALAM NEGERI KAU PERINTAH KES NI BOLEH SENYAP BEGITU SAJA KER.ATAU SIMPAN BERBULAN SAMPAI SEJUK MACAM KES MURTAD DUMC GEREJA TU?..ATAU SI GAGAP NI BOLEH SURUH JAIS PADAM FAIL KES SETELAH KO JADI EXCO AGAMA???.. LAIN KALI KO FAHAM LAA SIKIT NI UNDANG2 SYARIAH TAK KIRA MANA TEMPAT PUN KALAU DAH BUAT KENA TANGGUNG LAA...

Anonymous said...

Untung betul jadi PKR ni, buat maksiat, kena tangkap dapat cuti free sebulan. Nampaknya makin ramailah ahli PKR buat maksiat. Dapat cuti free beb.

Johan said...

Arahan ini sama seperti arahan kepada amoi pkr yang tayang puki masa tidur. PKR tidak akan buang mereka yang bermaksiat dan buruk akhlaknya...mereka ini akan disimpan macam menyimpan pekasam, lagi lama disimpan lagi best oi...

pukimaq said...

Mana boleh sayangku tu berat-sebelah.Patutnya sayangku pun cuti terus baru boleh terus membontot dengan homo cun ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive