Sunday 15 January 2012

TERPANAS !!! DR MIM BERJAYA BONGKAR BETAPA HIPOKRITNYA GUAN ENG??





Tentu ramai rakyat yang ketawa besar dengan wayang kulit Lim Guan Eng DAP dan Exco Pulau Pinang yang mengisthiarkan aset.

Mereka mendakwa bahawa KPMG yang mengeluarkan perisytiharan harta mereka tapi jika kita lihat kertas di atas, kita tidak nampak pun pengakuan rasmi atau tandatangan daripada pihak akauntan bertauliah tersebut.



Padahal kertas tersebut sangat penting kesahihannya atau validity. Jika tidak, sesiapa sahaja boleh mengeluarkan kertas tersebut dan boleh menipu rakyat.

Dan sebagai akauntan bertauliah, Lim Guan Eng DAP tentu tahu tentang perkara tersebut tetapi kenapa beliau membiarkannya?

Yang lebih melucukan ialah Lim Guan Eng DAP yang sering mengutuk dan memperlekeh-lekehkan kerajaan BN di depan rakyat Pulau Pinang dan negeri lain.

Rupa-rupanya, beliau menumpang usaha gigih kerajaan BN selama ini! Beliau memiliki 124,845 unit di Amanah Mutual Berhad (AMB).

AMB adalah terletak di bawah Permodalan Nasional Berhad di mana Lembaga Pengarahnya terdiri daripada pemimpin-pemimpin Barisan Nasional yang sering dihentam oleh Lim Guan Eng.


PNB, yang ditubuhkan pada 17 Mac,1978 pula adalah alat penting Dasar Ekonomi Baru Kerajaan untuk menggalakkan pemilikan saham dalam sektor korporat di kalangan Bumiputera, dan membina peluang kepada profesional Bumiputera yang sesuai menyertai pewujudan dan pengurusan harta.

Lim Guan Eng DAP tanpa malunya menggunakan 'alat' kerajaan BN serta ada yang mempertikaikan Dasar Ekonomi Baru.

Inilah pemimpin parti pembangkang yang bersikap buruk mengata dan mengutuk BN tapi bertenggek kepada usaha gigih parti BN.

Pathetic dan sungguh memalukan sekali!

DR MIM

MTK
tudiaa,sekali lagi guan eng membuktikan dia seorang yang hipokrit..dalam ceramah kutuk macam macam usaha kerajaan BN tapi dalam masa yang sama dia bertenggek di atas segala usaha kerajaan..

Jadi apa persamaan manusia yang bernama guan eng ini dengan bewak??

jawapan dia ialah LIDAH BERCABANG!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive