www.mukhrizmahathirfc.com

Wednesday, 18 January 2012

PANAS!! PULUHAN RIBU RAKYAT DATANG CERAMAH PAKATAN DI KEDAH!!

Ini gambar ceramah di Kedah, kawasan perkampungan Siam, di Padang Terap. Ceramah PKR ni berhasrat untuk menipu orang Siam dan menolak BN.

Ketua penipu dia ialah Tian Chua. Mari kita tengok, ramai tak ramai yang datang.


Nampak macam penuh..



Dari pokok pun ada..

Wah penuh kerusi.. dari dekat..

Aik kosong?? ...

Tian Chua dok menipu..
Campur, tolak, bahagi, darab, sepak, terajang, ada la dalam 100 orang. Tu pun ada yang import tu.. tapi takpa la.. Ok la tu.. dari takdak langsung. Namun apa yang menyedihkan, ceramah puak Pakatan ni paling ramai 100 orang. Tapi bila UMNO/BN buat ceramah, kurang-kurang pun ada dekat 800 ke 1000 orang di kawasan ni.

Bukan kawasan ni saja, mana-mana tempat pun sama. Ceramah Pas, ada la dalam 50-40 orang. Bila UMNO/BN turun, paling kurang pun ada dalam 500 orang. Dari situ pun kita dah tahu bahawa rakyat dah jemu dengan Pakatan Rakyat ni. Dari dulu sampai sekarang tak habis-habis dengan janji. Apa yang depa tau, cuma ceramah-ceramah-ceramah. Itu saja, kerja haram tak buat, ceramah saja lebih.

Sebagai kerajaan negeri, rakyat mahukan pembangunan dan pemimpin yang boleh buat kerja. Bukan yang hanya tahu berceramah.

Kalau nak berceramah saja, baik jadi pembangkang balik. Sebab pembangkang tak dak kerja nak buat,.

Kerajaan Pas Kedah punya servis teruk.. memang patut tukar la.. cakap saja pandai, habuk pun tarak!

6 comments:

Anonymous said...

Gua nampak sampai atas pokok pun ada....

Ahmad Shukri Mokhtar said...

atas pokok tu pengundi HANTU.

pukimaq said...

Semua tu tak cun.Aku suka homo cun je.

Anak Gayong said...

tu baru kat sana, nie yang aku dapt tau, baru-baru nie BN/UMNO ada laa buat ceramah kat kampung aku, tapi yang herannya, PAKATAN HAPRAK punbuat gak, kalau kentot bleh dengar tu. Tapi apakan daya, yang hadir dalam ceramah PAKATAN HAPRAK bleh kira dgn jari aku, jari anak aku, jari bini aku... Ceramah UMNO malam tu, ramai yang hadir... kehkehkeh,,, sedarlah PAKATAN HAPRAK, eksperimen rakyat terhadap PAKATAN HAPRAK dah tamat... Tunggu masa ja nak bagi blk kat BN.... kahkahkah...

duluPAS said...

Jangan dok spin lah MTK. Saya nampak ada tidak kurang 100,000 tu. Nak bagi tau, semut2 api dan batu2 api kat tanah tu pok dok asyik dengar ceramah PAS dan parti Kelentong tu.

Sayangnya belum pernah aku jumpa semut2 warna hijau PAS. yang ada pun semut merah UMNO dan semut hitam Perkasa.

Tak tau la kalau Tian Chua kata dia nampak hijau dalam merah.

praha2 said...

eden teringatmkato kato oran putih " you have to tell 100 lies to cover up 1 lie" maksud nyo kou kono menipu 100 kali baru bolih menutup 1 tipuan.
jadi pihak pr ini akan buet apo sajo lah untuk selamat. tapi kou tak bolih nak menipu rakyat dah. semounyo dah terbukti hanyo menunggu maso jo. pru 13 penentuan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive