Thursday 1 May 2014

PANASS !! KAKITANGAN JKR ADA BUKTI DS @NAJIBRAZAK & DS ROSMAH LIWAT DAN BUNUH ALTANTUYA ?? @PDRMsia @PetraJayaMP







Ini tuduhan yang dibuat oleh salah seorang kakitangan JKR Selangor.. Katanya Ds Najib dan DS Rosmah meliwat Altantuya dan tuduhan tuduhan lain seperti diatas..

FB Jamal Jamaluddin (KLIK)

Artikel ini dipetik dari blog www.isuterkini.my

Hairan juga, sebagai seorang kakitangan awam yang bekerja di JKR, bagaimana Jamal Jamaluddin tahu Perdana Menteri dan Isteri beliau membunuh dan meliwat Altantuya ??



Adakah Jamal berada di lokasi kejadian?? Atau Jamal staff JKR di Selangor ini merupakan saksi UTAMA Altantuya di bunuh ??

Jika salah adakah staff JKR ini sedar atas tuduhan yang dibuat?? Aku rasa Polis Diraja Malaysia perlu ambil tindakkan dengan membawa kakitangan JKR ini untuk disiasat memandangkan tuduhan yang dibuat agak keterlaluan..

Selepas artikel ini dikeluarkan oleh isuterkini.my, staff JKR bernama Jamal Jamaluddin ini telah menukar nama dan gambar profile beliau di laman FB..





Harap kementerian kerja raya dan PDRM ambil tindakkan sewajarnya

3 comments:

Anonymous said...

pecat aje...biar padan muka...tapi takut juga sebab dlm sejarah perkhidmatan awam tidak pernah terdengar atau terbaca berita mengenai kakitangan awam dijabatan mana sekali pun yg diambil tindakan...yg ada pasukan polis,immigresen, kastam dan tentera aje...yg lain...
baik kita tak payah nak minta minta untuk diambil tindakan...buat mencairkan air liur aje...dah gitu ...

Anonymous said...

Apahal si PUAKA PKRSODOM/DAPBANGKAIBABI ni boleh kerja kat JPA?!

Si puaka ni jenis PENAGIH PENYODOM-BINATANG tak?!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).



Anonymous said...

butooohhhh macai2 umno sekalian.... bodohhh! yang duk hina islam dan nabi tu ampa tak kecoh. bodoh! sorg2 aku jentik telo macai ni... bangang abadi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive