Friday, 2 May 2014

PAS 17= FASIQ !! GAMBAR PEMIMPIN PAS MAKAN MEWAH LEPAS DEMO #TOLAKGST ?? @Tunfaisal @KhalidSamad



Menurut sumber gambar ini diambil selepas demo bantah GST siang tadi.. Gambar ini dirakam di salah sebuah restoran mewah berkonsepkan timur tengah di Kuala Lumpur..

Bantah GST tapi pemimpin  Pas mampu makan mewah di restoran begini.. Alahaiii.. Kesian macai Pas kena tipu 24jam..

Restoran yang dimaksudkan


18 comments:

Anonymous said...

Org2 pas mana ada otak..otak beruk tu adalah..

Cahaya Al Majid said...

Salam. Tin Milo tak berjalan ke ari ni?

Anonymous said...

Kat sini la husam plan nak supply kambing...

Anonymous said...

Setakat amik gambar kereta depan restaurant, orgnya mana? Tanpa bukti gambar mereka2 yg dimaksukkan tengah makan dlm reatauran dah kata mereka makan disrestauran mewah. Tak ada bukti tarikh pun bila keta tu diparking disitu. Mungkin tahun leaps kot...Inilah dia pemfitnah no wahid buat tuduhan melulu tanpa cukup bukti.

Anonymous said...

Mewah ke benda nya Restoran Al Rawsha tue..

muhamad shafi said...

Bodol x de modal lain bukti x kukuh.. setakat ambik gambar mcm ni... entah bila punya gambar...

Anonymous said...

Air paling murah pon maun 5 henggit ne..cukai servis kedai 10%..nape depa tak duk bantah kedai ne jer..BODOH PUNYA Olang..HamPAS

Anonymous said...

KAH KAH KAH.......BKN MAKANMEWAH MAKAN SEDAP JER

Anonymous said...

Biar la dia nk mkn kt mn2 pun.. dia bantah gst jer.. bkn bantah x bg mkn t restoran... rilek2 jer sudah...

Anonymous said...

Pengikut DAJJAL cemburukan PAS. Sudah tentu dajal dari umno

Anonymous said...

PAS 17 - Nik Abduh bin Nik MAT. Alamatnya kg. Pulau Melaka sering kota Bharu, Kelantan..... Wohaaaaaa anak Nik aziz punya kereta rupanya. Macai pas kena kencing.....

Anonymous said...

Mana gambar rosmah tgh letupkan altantuya yg korang pecaya tu macai hamPas

Anonymous said...

Mewah ke...aku mkn bole je..bukan mahal pon biase2 jer adela..mewah tu kt hotel 5 bintang..alahai... xde motif ke..

Azril Nizam Jamaludin said...

Al rawsha kg pandan pun tempat mewah ke? Mari kita gelakkan blogger ini! Kah kah kah kah kah uwekkkkk....

Anonymous said...

Mu kempunan nok makan nasi arab ni

Anonymous said...

Haha..mampu mkn la mhal2...macai umnonok mna mampu.org BN kn anjing najib duk ikut najib ..mkn mapley keling mahadir jela mampu.haha...ko tgk najis tun nazak ada mkn cm korang x..xkn nk bwak bini dia yg gemok nk mampos tu mkn mapley...haha...

Anonymous said...

Hampas jenis pndai berlakon baik..

Anonymous said...

Nak bermewah dengan duit dia orang lantak pi la.Yg kita marah bila nak bermewah dengan duit rakyat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive