Saturday, 3 May 2014

EEEEII !!! MENYEMBUR NYEMBUR MINAH PAS NI KENCING !!



Ini saja mentaliti pemimpin Pas pasal GST.. Ingatkan dah habis khatam pasal GST, tapi rupanya bodoh ya amat !! Bantah membabi buta.. Eloklah kenalah dengan rupa tu.. Menipu, putar belit fakta dah tak boleh dipisahkan..

10 comments:

Anonymous said...

Puuuuuiih!! Kalau nampak macam bodoh, cakap pun hanya benda benda bodoh, geng pun dengan yang bodoh bodoh...Memang SAH la minah sorang ni amat BODOH!!

Hanya ada 2 parti je dalam dunia ni yang akan kutip sampah sampah cam ni. PAS dan PKR. Kalau parti lain, dia ni kena jadi makcik cuci bilik air atau cuci dapur je. Tapi dalam PAS atau PKR, boleh lah bermaharajalela...waaahhh....kelas betul ye dia!

Anonymous said...

dah la bodoh ...hodoh pula tu..patutlah tak sedar diri...mana dapur nak menyala...engkau dok melalak kat dataran tu buat apa..patut dok umah masak untuk laki..
susu naik ke???..tapi kalu cam kau ni susu dah turun la..kah kah kah

Hazran said...

ALWAYS JUDGE THE BOOKS BY ITS COVER!!

Anonymous said...

Dia tu bodoh, tapi dia pikir orang lain yang bodoh, tak sedar dia sebenarnya yg bodoh, orang bodoh bila ceramah orang lain ketawa dengan ucapanya tp dia pikir orang lain bodoh kerana percaya sedangkan mereka ketawa akan kebodohanya..yang mendengar tu ada juga yang cerdik sikit dari yang bodoh tadi, tp sebab selalu dengar ceramah orang bodoh lama kelamaan kebodohan mereka menjadi sama juga macam kebodohan penceramah tadi....

Anonymous said...


RAMAI sangat lembu-lembu suruhan buat kerja bodoh, dia guna kepala lutut berfikir, jenis lembu otak cuma bolih buat sop sebab tulah mudah kena sembelih dan dikencingkan, dia orang melalak jadi satu budaya bodoh tahaf pacak bendera dan berdemo...

bangsa cina india mauka buat kerja bahalol melalak jadi suruhan pembangkang??? baodoh sampai mampos lah keturunan manusia begini.

Anonymous said...

Hah...amacam makcik bodoh? Best tak kena maki hamun. Lain kali, hang pikiak dulu sebelum pergi menjual maruah BANGSA dan AGAMA semata mata untuk dapat pujian dari beberapa penyangak tertentu di dalam pakatan.
Sepatutnya, kalau dah paras rupa macam tu, otak pun takde, banyak banyak lah berdoa mintak ALLAH memberi petunjuk untuk memperbaiki keadaan....Ini tak! Lagi nak menumbangkan kerajaan yang menegakkan Islam, menjual hak hak Melayu kepada kaum DAP dan memfitnah merata rata....macam dewa pujaan dia si nwar tu.
Oi makcik, dari paras muka tu dah boleh nampak makcik ni memang jenis pendengki dan pembinasa bangsa dan Umat!

Anonymous said...

Muka wajah Tuhan bg xboleh diubah dh.. tp kalau rupa dh xlawa perangai pulak buruk.. elok panggil di ani BETINA..

ruginya hidup dibodoh dan memperbodohkan org lain.. PAS mmg parti utk org2 bodoh dan sombong!

Anonymous said...

Sungguh tidak adil....BURUK di luar dan berkali kali ganda BURUK DI DALAM!!!!!!
Tak dengar pun minah ni membantah masa wira wira Keselamatan kita tumbang di Lahad Datu dan poookeee tian chua cakap ianya hanya sendiwara. Takde pun nak membantah bila umat Islam dikafirkan oleh ketua beliau. Tapi bila DAP suruh turun padang...laju je minah ni...Itu pun bukannya dia faham satu haramjadah pasal GST! In English, They have a name for people like you....starts with B and ends with Itch.

Anonymous said...

Bukan saja bodoh tapi dengan muka hodoh giler semua cukup. "Cukup" yang tak cukup sifat.

Anonymous said...

Eh Betina, apa hukumnya bila menyuruh umat bangkit dan menjatuhkan umat lain berdasarkan penipuan dan fitnah?
Apa hukumnya bersekonkong dengan DAP yang terang terang musuh Islam?
Apa pulak hukumnya seorang wanita MENYALAK depan khalayak ramai macam anjing dah masuk sawan? Bukan kah cara Islam adalah untuk berbincang dan membuka minda lebih lebih lagi sesama umat? Yang kau terjerit terlolong macam anjing terkena sawan tu apasal? Anwar bagi apa kat kau? Nak naik pangkat ke? Tolong beli kain lebih sikit....TUTUP SATU MUKA terus!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive