Friday 11 April 2014

PESANAN KEPADA DS ZAHID : LEPAS NIE BUAT TAPISAN SEBELUM TERIMA PERMOHONAN PENGKHIANAT NEGARA !!!



Pada tengah hari tadi aku ada terbitkan satu artikel tentang 1000 pengkhianat negara yang sebelum ini mengoyak Pasport Malaysia memohon untuk dapatkan kembali kerakyatan setelah British tidak menerima mereka.. Dalam artikel tersebut, aku merujuk kepada kenyataan DS Zahid yang tersebar luas di laman laman sosial yang mengatakan beliau memberi semula kerakyatan kepada pengkhianat negara.. KLIK SINI..

Dan Sebentar tadi, DS Zahid mengadakan sidang akhbar menjawab tentang isu berkenaan..







Dalam kenyataan DS Zahid, beliau ada menyebut " hanya 3 orang pemegang pasport BOC diterima pulang oleh rakyat Malaysia dan mereka diberi pass residen sahaja, bukannya taraf kewarganegaraan.. "

Pendapat aku pulak, kerajaan tak perlu melayan segala kerenah mereka si pengkhianat ini, mereka yang pilih untuk lepaskan Malaysia dan ada yang sanggup mengoyak paspport Malaysia kononnya hidup di Malaysia tidak sebagus UK..

Mereka mereka ini juga terlibat dalam demo memburukkan Malaysia ketika DS Najib mengadakan lawatan di London.. Jadi kepada DS Zahid, saya ucapkan terima kasih dan syabas kerana menjawab tuduhan ini.. Selepas ini buat tapisan dahulu sebelum menerima pemegang pasport BOC..

4 comments:

Anonymous said...

Apa perlunya tapisan2. Membuat tapisan bermakna memberi peluang mereka ini balik.

Mereka ini hendaklah diberi taraf 'personal non grata' . Sama taraf dengan pengkhianat.

Anonymous said...

Mana ada tempat yang lebih baik dari Malaysia. Mana ada orang yang lebih baik dari orang Melayu. Mana ada orang yang paling tidak mengenang budi selain dari orang Cina. Tak payah bagi kerakyatan pada pengkhianat2 ini sehingga mereka mampus.

Anonymous said...

Sbg rakyat, aku nak tahu

Kenapa kjaan terima pnderhaka itu masuk ke dlm negara ini? Apa kriteria dan syarat membolehkan pngkhianat itu dibenar masuk dlm negara ini?

Aku minta pngkhianat yg telah masuk negara ini diwajibkan lapor diri di balai polis terdekat setiap minggu. Ini kerana mrk juga adalah seorang penjenayah atau bekas penjenayah yg masih berpotensi tinggi melakukan jenayah atau berpotensi menghasut rakyat melakukann jenayah yg sama seperti mereka. karpal yg mempertikai pertikai perintah sultan cuma didenda rm4000, anwar yg disabit bersalah meliwat masih bebas keluar negara dan memburukn ngara....hohohoho....alangkah 'tegasnya' undang2 negara. Penderhaka negara dibenar masuk tanpa kena denda atau penjara. Sebaliknya dibenarkn bergerak bebas dan ambil hasil bumi negara sewenang wenangnya.patutlah malaysia jadi pusat pengumpulan manusia2 biadap dan kurang ajar!!!!

Aku sangat2 tidak setuju dgn tindakan kjaan membenar masuk apatah lagi mrk dbenar masuk setelah ahli Dap dilapor yg mndesak kjaan berbuat demikian.

Hukuman pemain bola sepak yg terlibat mjual perlawanan dibuang daerah. Mrk yg dibuang daerah ini diwajibkan lapor diri di balai polis.
Takkanlah pnderhaka dan pengkhianat negara sperti cina2 tersebut tidak diwajibkan lapor diri?????


Sangat2 tidak puaa hati ni....!!!!!!

Anonymous said...

Harapnya YB DS Zahid kembali 'BERTARING' terusan! Sepatutnya siKAPIRDAPBANGKAI tu harus di MANSUHkan dan undg-undg SYARIAH serta undg-undg TERORISMA diperkuatkan tanpa sebarang kompromi, kerana si musuh ISLAM/umatnya ini, asyik menimbulkan FITNAH berterusan melalui PENGGANAS RedBeanBANGKAInya!

DAPBANGKAI sbg. ejen utama (juga si puak KAPIR/GAYPKRPELIWAT) Barat-ZIONIS, juga dalang belakang kebanyakan kegiatan JENAYAH dan MAKSIAT dajal terutamanyamelalui Geng Kongsi Gelap mereka , yg. bermaharajalela melalukan jenayah pembunuhan (melalui pelbagai cara termasuk kemalangan jlnraya terutamanya oleh lori/bas BUAS; kebakaran kpg-kpg/rumah Islam Melayu utk. rampas tanah; dan pembunuhan pekerja asing Islam/Melayu)/rompakan – termasuk ragut/perogolan BUAS – termasuk kanak-kanak/sindiket dadah/perjudian/pornografi/pelacuran serta kegiatan homoseksual yg. amat berleluasa dan MENGGANAS - yg. semakin merosakkan akhlak dan aqidah anak-anak muda Islam/Melayu!

Semua ini utk. menghuru-harakan negara serta mahu mencetuskan satu lagi 13 MEI; kemudian mereka akan minta UN (yg. dikuasai Barat-ZIONIS terutamanya si BANGSATkiMoon) hantar "tentera pengaman"!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive