Saturday 18 January 2014

CINABENG BABI UGUT BUNUH DAN MURTAD ARAH BUKA TUDUNG SELESAI DENGAN MINTA MAAF ?? MELAYU MASIH BERLEMBUT WALAUPUN DILUDAH ??


Ini wajah cinabeng bangsat yang tak sedar diri
Sekali lagi Malaysia dikejutkan dengan ugutan Guru Besar SJKC NAN YA terhadap seorang guru wanita mualaf boleh dianggap sangat sangat biadap.

Guru besar berkenaan mengarahkan supaya cikgu wanita mualaf berkenaan membuka tudung jika mahu mengajar disekolah berkenaan.. Biarpun kes ini dianggap sudah selesai semalam selepas PPD mengadakan majlis mohon maaf antara guru besar dan cikgu wanita mualaf namun ada isu yang lebih besar dan perlu diheret ke muka pengadilan.

Aku terbaca kenyataan media GPMS yang dikongsi oleh beberapa rakan di laman FB semalam.. Dalam kenyataan tersebut GPMS mengatakan bahawa guru wanita mualaf itu bukan sahaja diarah membuka tudung sahaja, malah dia disuruh murtad dan DIUGUT BUNUH jika tidak berbuat demikian ?



Baca kenyataan GPMS di bawah

KENYATAAN MEDIA GPMS berkenaan isu Cikgu Wanita Mualaf di Kota Tinggi, Johor.

GPMS difahamkan bahawa guru tersebut telah dipanggil oleh Guru Besar sekolah tersebut & dia bukan sahaja diarahkan membuka tudung, malah dia diarahkan untuk MURTAD & DIUGUT BUNUH jika tidak berbuat demikian. GPMS menggesa Kementerian Pendidikan mengambil tindakan segera bagi membendung isu ini daripada merebak di luar kawalan. GPMS mengecam tindakan kurang ajar guru besar berkenaan dan akan mengambil tindakan yang sesuai sekiranya pihak yang berkenaan gagal menanganinya. - Jais Abd Karim, Presiden GPMS.

Jika betul apa yang didakwa oleh GPMS , pihak PPD dan Polis kena menyiasat kes ini lebih terperinci kerana adanya unsur unsur ugutan jenayah disebalik arahan membuka tudung.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive