Wednesday 5 June 2013

APA !!! BELOGER 'ANAK' HARAM PAS KEDAH KATA KERAJAAN BN HARAMKAN KULIAH AGAMA SETIAP SABTU ?? @MukhrizMahathir




Kehebatan fitnah beloger tua Pas Kedah.. Fitnah Fitnah Fitnah itulah makanan ruji bagi depa.. Kalau hat jahat ni bagi depa BN saja jahat..Depa tu baik belaka..


Fitnah terbaru dilemparkan kepada YAB MB Kedah Datuk Paduka Mukhriz Mahathir kononnya mengharamkan pengunaan Dewan Seri Mentalon untuk dijadikan sebagai kuliah mingguan yang dijalankan sejak kerajaan Pas memerintah..

Dalam tulisan beloger tua (identitinya dalam poket aku saja) ini, dia kata Amat umat Islam di Kedah sebab undi BN, kuliah agama diharamkan.. lebih kurang macam tu la kot.. Awat, hangpa pikaq Datuk Mukhriz tu kapiaq ka nak haramkan kuliah agama di Seri Mentalon ??



Kalau hangpa puak blogger beruk Pas nak tau, kuliah mingguan yang sepatutnya diadakan pada 1 haribulan Jun hari tu ditunda sebab hari keputeraan Duli Yang Maha Mulia Tuanku Yang di Pertuan Agong dan dewan itu digunakan untuk majlis minum teh sempena hari keputeraan rasmi Seri Paduka Bagina..Bukan diharamkan macam ditulis oleh beloger tua anak haram ni ..

Dan untuk makluman beloger tua Pas Kedah,  kuliah mingguan ini akan diteruskan bermula 8hb Jun dengan tazkirah oleh YBhg Sahibul Samahah Dato Mufti Kedah sendiri dimana tazkirah keagamaan tanpa unsur politik seperti yang diamalkan oleh Pas sebelum ni..

So aku cabaq beloger tua Pas Kedah ni pi dengaq kuliah pada 8hb ni..Aku kenal hang sapa.. Nak berdepan pun takdak masalah..

1 comment:

Anonymous said...

Yg diharamkan yg mansuhkan ceramah memfitnah caci maki...tu yg blogger meroyan abisss..frust menonggeng sampai tersalah tulis.

La tu asyik citer bohong aje....dengkiiiiiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive