Wednesday, 8 May 2013

GEMPARR !! " BANGLA" MENGAMUK CINA DAP JADI MUKA TEBAL MACAM BABI MINTA MAAF !!





Ini yang patut diajar kepada cina cina Dap yang suka hati nak panggil orang bangla hanya berkulit gelap.. Nasib baik brader yang dipanggil bangla tu tak hayun 2,3 das penyepak..Kalau tak aku rasa lagi best.. #KASI AJAR INI CINA DAP !!!

Kepada warga cina penyokong BN yang lain, jangan terasa hati.Aku cuma tujukan kepada Cina cina Dap yang cukup ckup biadap dan tak hormat orang lain..Adakah hanya kerana berkulit gelap sudah dikira bangla??

8 comments:

Anonymous said...

ha ha takut cina dap tu...kalau boleh nak terajang je cina dap tu...baru dia tahu bangla atau melayu..

Darah Satria said...

Pukimak punya Lahanat puak Cina nie.! dengan Mamak dia panggil BANGLA.
dgn Melayu depa panggil BABI.

lepas tue senang hati mintak maaaf.. senangnya.

Kalau aku. aku nanti buat gila.. pukul cukup2.. mau ajar sikit puak HARAM JADAH nie.

Anonymous said...

aku rasa polis kene chek jugak la ic cina ni sbb ada yg cina dari china yg kita tak sedari.. selalunya kantoi masa kena tangkap masa serbuan kat kelab2 pelacur. baru tu tu cina negara china yg guna pasport lawatan je.

Anonymous said...

Muka sekor2 babi ni mcm mntk kn pukol
Pstu sng2 je mntk maap
Babi btol

Anonymous said...

aku pun rasa pakatan menang kat selangor tu pasal undi hantu..selangor kan banyak pusat urut

Anonymous said...

apa dia ingat cina ada kuasa check ic orang lain? pukimak cina!!
biar lah ketua tempat mengundi(spr) jalankan tugas check kat dalam bilik mengundi.
pandai2 jadi polis ..itulah bila cina berkuasa habis bangsa lain kena buli.
anak haram cina dap!!!

sabeer mohd said...
This comment has been removed by the author.
sabeer mohd said...

Malay and Chinese Look Alike and malay ancestors were from the Same group of ethnic , so, why one from the same origin blaming the other.

For us, foreigners, both of you look the same which is malay is chinese and chinese is malay. so, the way you insult one another is kinda like you are insulting your own people

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive