Saturday, 11 May 2013

CINA PENYOKONG DAP DAH MULA SERANG PERNIAGAAN MELAYU !! APA KATA PAS?? TENGOK SAJA??

Hangpa perasan tak apa yang puak puak cina dap ni buat sekarang..Depa dah mula serang perniagaan Melayu..

Lebih lebih lagi perniagaan yang banyak memberi manfaat terhadap orang Melayu khususnya..

Orang yang paling di benci oleh cina cina Dap ni  ialah Tan Sri Mokhtar Albukhari sebab tu semua barang keluaran dan di miliki oleh Tan Sri Syed Mokhtar di serang habis habisan..

Depa dengki dengan Tan Sri Syed Mokhtar sebab namanya tersenarai antara top ten orang terkaya di Malaysia.Tetapi puak puak ni tak pula serang orang nombor 1 terkaya di Malaysia..

So hangpa pikiaqlah siapa Dap sebenarnya..Tok sah duk percaya lah puak puak ni kononnya terima melayu Islam padahal dah terang terang serang bisnes orang melayu..

3 comments:

Anonymous said...

Bukan setakat brg.....anak anak Melayu byk dlm tu.....semua cari rezeki kat sana.....gaji besaq ada gaji sedang ada gaji kecik ada....

Org pas ingat anak M boleh gaji besaq di co C.....seorg dua adalah.......silap haribulan langsung takde oooiiiiii.....gaji kecik adale setakat KERA....ni (tu kata mereka)....

AMIN......borong brg bangsa M......SOKONG M

M....ingat jgn diperbodoh......ALLAH bersama kita

Anonymous said...

easy to say.....as now.....boycott chinese & buy from them last.....punish them with these small cane....pastu.....go to the bigger industry.....we must suppport our own kind....jadilah melayu zaman kerajaan melaka dahulu....pedagang terkenal....perniaga yg cekal....penglima yg handal & yg paling masyhur adalah pentadbir yg gemilang & saksama.....ini menuju kpd pendakwah Islam yg tersohor

loqlarq said...

Cina cuti raya pun 3 hari pun dah kalut ikan tak dak nak makan. Jenih pemimpin Umno pun, Kalau dapat projek dok kira nyanyi lagu AliBaba.... Orang yg betui2 nk meniaga tak dpt walau tender harga paling patut.
Bila Melayu nk maju...... Dah 50 tahun Umno buat apa???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive