Thursday 18 April 2013

PANASS !!! SETIAUSAHA PSM MANGSA LIWAT TERBARU ANWAR !!!



Kesian pulak aku tengok thambi PSM ni..Dah tau si nuar tu kaki belakang punya orang tu pun masih duk percaya lagi..

Kawan baik nuar selama 30 tahun pun dia boleh kerat..tambah pulak dengan parti kecik macam PSM ni..mudah mudah ja dia kepak..bukan setakat tikam belakang, siap liwat lepas tu terus bunuh pun nuar boleh buat.





kParti Sosialis Malaysia (PSM) terkilan dengan keputusan pimpinan tertinggi PKR menyingkirkan parti itu daripada persaingan dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) di Dun N24 itu.

Setiausaha Agungnya, S Arulchelvan berkata, tindakan PKR ini seolah ‘membuli’ PSM yang kononnya kurang popular dan menempatkan calon kroni di kerusi itu.

Sebelum ini, PKR meminta PSM menggunakan logo PKR untuk bertanding pada PRU13, setelah mengadakan rundingan parti itu bersetuju untuk bertanding atas tiket PKR.

“Pada 13 April, semasa pertemuan kepimpinan PSM dengan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, beliau ulangi pendirian ini dan berjanji tidak akan umum dua kerusi iaitu Kota Damansara dan Semenyih ketika majlis pengumuman calon PKR Selangor pada 14 April lalu, kononnya bagi membolehkan perbincangan PSM berhubung penggunaan logo PKR.

“Bagaimanapun, pada 14 April, malangnya Datuk Seri Anwar telah umum Hamidi Hassan iaitu pembantu peribadi kepada Azmin Ali sebagai calon PKR di Dun Semenyih tetapi menangguh pengumuman untuk Dun Kota Damansara yang disandang Dr Nasir Hashim,” katanya semalam.

Menurut S Arulchelvan, permohonan mereka ditolak atas alasan bangsa, PKR mahu calon Melayu berada di posisi itu untuk singkirkan pesaing utama mereka iaitu Barisan Nasional (BN).

“PSM memang sokong PKR untuk tumbangkan BN dan bentuk kerajaan persekutuan tetapi dengan alasan ‘bangsa’ kami digulingkan begitu sahaja. Ini tidak adil dan tidak wajar.

“Tidak salah jika saya katakan ini tindakan ‘tikam belakang’. Mahu kami guna logo PKR, kami setuju tetapi ini pula alasan mereka singkirkan PSM,”katanya.

2 comments:

Kipas LED Pru13 said...

byk kencing si nuar ni, bak kata Dr M dah lama dah http://bit.ly/10tRRDQ

Anonymous said...

apa bangang punya org bn ni, tu pasal aku tak sokong bn sampai bila2..tahap kebodohan dia melampau..sgt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive