Monday 15 April 2013

GEMPARR !!! SAMBUTAN LUAR BIASA DARI RAKYAT UNTUK PKR DI KEDAH !!! #TukarKedah #SaveKedah


Bukan cerita dongeng atau rekaan tapi inilah hakikatnya yang berlaku di Kedah sekarang.. Pkr dah mati di Kedah ni.. Cuma depa saja belagak kuat macam ahli depa 10 juta orang..Ceramah Tian Chua dan pengumuman calon pun takdak orang mai dengaq.Tu pun ada hati nak bertanding kerusi lebih. Sama jugak dengan Dap.. ceramah Dap di Taman Wira hanya 5 ke 10 orang saja yang mai..(Klik sini)




Tengoklah sendiri ceramah Tian Chua di Derga 2 hari lepas, dan pengumuman calon di Langkawi semalam..Berapa kerat saja yang mai.. Kerusi saja penuh.Orang takdak pun.. Pkr mana ada jentera kat Kedah ni..Semuanya menumpang ihsan dari parti Pas yang bodoh duk percaya kat Nuar tu..





Semalam Wan Azizan mengumumkan Bekas Timbalan Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah, Datuk Ahmad Abdullah, 64, sebagai calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) bagi kerusi Parlimen Langkawi pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).

Ketika mengumumkan perkara itu Wan Azizah Wan Ismail turut menamakan penyandang kerusi Parlimen Kuala Kedah, Datuk Ahmad Kassim, 50, sebagai calon kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kuah.

Sebelum ni Mat Kassim adalah MP kola Kedah yang tak pernah buat apa pun itu telah diturunkan pangkat bertanding di Dun Kuah..Dah la tak pernah buat kerja, pemalas..Turun kawasan pun tak pernah sampai orang kola pun tak tau sapa Wakil Rakyat..Tu pun ada hati nak bertanding lagi??

Kalau tengok dari segi calon Pkr yang akan bertanding pada PRU 13 ini, semuanya calon yang tak berkaliber.. Lepas tu lompat bertanding di kawasan lain..Sebab kalau bertanding di kawasan yang dah dimenanginya sebelum ini, confirm kalah punya.. Rakyat dah masak sangat dengan perangai wakil rakyat Pkr ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive