Saturday 20 April 2013

PANASS !!! MKK ORANG KUAT PAS MASUK UMNO



Pada PRU ke-12 yang lalu, lelaki ini pernah mengepalai jentera PAS. Masa tu, dia berjaya membawa masuk seramai 54 orang penduduk kampung untuk memeluk agama PAS di Namek Tua, Sik, Kedah. Dia memang totok habis pada PAS..!

Masa tu, rumah dia memang HIJAU. Rumah dia jadi markas PAS paling meriah di seluruh Sik. Puak-puak PAS memang sayang kat dia masa tu. Hasilnya, lelaki ini telah dilantik sebagai MKK oleh Kerajaan PAS Kedah.

Sebagai MKK, dia begitu menyerlah memperkuatkan kubu PAS di Kampung Namek Tua. Dia minta dua buah khemah untuk kegunaan kenduri-kendara orang kampung, PAS Kedah tunaikan. Dia memang "anak emas" PAS Kedah...



Tapi tak sampai setahun, dia dicantas PAS Sik. Ramai puak-puak PAS di Sik yang takut dengan perjuangan lelaki ini telah bertindak "mencantas"nya. Akibatnya, lelaki ini berpatah arang dan mengisytiharkan diri masuk UMNO.

Kini, dia pejuang UMNO yang tegar. Cuba ke rumahnya di Kampung Namek Tua dan anda akan terkejut dengan keadaan rumahnya yang dah jadi macam tapak "funfair". Siap ada pintu gerbang besar, bendera gergasi dan penuh dengan bendera-bendera BN..!!! Biru sebiru-birunya!

Baca Seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive