Monday 25 February 2013

PANASSS !! VIDEO AKSI ADUN DAP TERATAI TERSEBAR !!!


Siapa amoi kat atas tu?? Kalau nak tau tu lah Adun Dap Teratai Jenice Lee..Orang lain jadi wakil rakyat sibuk bantu rakyat..Tapi dia ni duk mengila nak jadi model..

Untuk pengetahuan semua, aku ada satu video pasal amoi ni...Walaupun aku tak paham bahasa cina tapi aku dapat mengerti apa yang cuba disampaikan dalam video ni..

Aku difahamkan anak emas DAP Selangor ini mahu bersara kerana kecewa dengan gerakan menjatuhkannya dari dalam DAP selangor sendiri dan bakal jadi model sepenuh masa ?

Sama sama kita saksikan video dibawah





Kalau tak silap aku KANASAI bermaksud "MACAM TAHI" (tlg betulkan kalau salah)...Takkan Jenice Lee ni servis dia macam tahi kot ??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive