Tuesday 8 January 2013

PANASS !! INILAH DIA CIKGU ABC YANG DIMAKSUDKAN HADI AWANG !!





Mungkin inilah chegu yang dimaksudkan oleh Hadi Awang hanya sekadar pandai mengajar ABC untuk kanak kanak ribena sedang membesar..

Ingatkan pandai sangat rupanya bodoh jugak mamat yang mengelarkan dirinya sebagai "chegu" ini..

Semalam blog KedahkeKL mendedahkan kebodohan si badtoya yang dipinggirkan oleh Anwar dalam PKR..Tak cerdik mana pun si badtoya ni..bodoh tak kena gaya saja..

Orang berpolitik dia pun nak jadi ahli politik jugak..Punyalah nak bela Dap sampai nak bandingkan dengan MCA dan MIC tak ada wakil dari orang melayu..




Apa dia ni tak tahu ka asas penubuhan MCA dan MIC ?? Tahu tak nama panjang MCA MIC tu ? Membandingkan MCA & MIC dengan Dap memang satu pekara paling bodoh..Dah tentu MCA itu adalah parti untuk kaum cina manakala MIC untuk kaum India.

Tetapi kedua dua parti ini dibawah satu kumpulan dengan UMNO jadi tertubuhlah Barisan Nasional yang sebelum ini dikenali sebagai "Parti Perikatan" dimana ketiga tiga parti mewakili setiap kaum di Malaysia dibawah satu payung mengunakkan lambang dacing sebagai logo parti(dulu lambang Kapal Layar)..

MCA dan MIC tidak pernah istihar parti mereka adalah parti berbilang kaum..Tujuan penubuhan parti MCA & MIC adalah untuk membela nasib kaum mereka dan UMNO membela nasib orang Melayu..

Inilah keunikkan BARISAN NASIONAL Kerjasama pelbagai kaum di bawah perikatan ini amat berkesan dan mendapat sokongan daripada semua orang

Bukan macam Dap mengaku parti berbilang kaum tapi berapa kerat kaum lain dalam Dap? Inikah dinamakan parti multiracial? Malah sering kali mempertikaikan hak keistimewaan orang Melayu dan Islam..

Jadi kepada badtoya elok pi belajar ABC kat Hadi Awang dulu..Baca bagi kenai huruf elok elok sejarah penubuhan setiap parti yang ada kat Malaysia ni..Takut nanti bila orang kata bodoh pi buat kenduri 44 malam pulak..

1 comment:

Anonymous said...

Teruskan perjuangan mu Cikgu CN AlAfghani..

Besar pahala mu di sisi Allah menjaga harta anak-anak yatim, dan juga berat Azab yg Allah janjikan kepada sesiapa yang menyeleweng harta anak-anak yatim..

Biarlah si labu labi di luar sana menggelarkan diri mu cikgu ABC, tp cikgu 'ABC' inilah yg pernah berjuang menentang orang Kafir Soviet...Diaorang pernah ker??

Megah berjuang kafirkan org Islam yg lain dan memaki hamun serta mencarut kpd org Islam yg lain ada lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive