Friday, 11 January 2013

PANASS !! ADA ANGGOTA @PDRMSIA SEBAR MAKLUMAT SULIT #KL112 ?? @NajibRazak @HishammuddinH20 @tunfaisal


Benakah perbualan ini antara anggota polis dan rakanya penyokong PR atau penyokong PR sekadar membuat cerita palsu kononnya pihak PDRM akan turun buat kacau pada himpunan shamsidar itu nanti..

Keratan gambar ini sedang disebarkan oleh penyokong PR bagi mengingatkan rakan rakan mereka supaya berhati hati pada himpunan itu nanti..

Buat pengetahuan semua ini adalah salah satu fitnah pakatan yang sengaja membuat cerita kononnya pihak polis akan mulakan provokasi.

Aku minta pihak polis pandang serius dalam hal ini dan bertindak kepada orang yang  menyebarkan berita palsu..

3 comments:

McTheory said...

Ciss.. dialog bodoh macam ni pun ada orang nak percaya ka? siapa yang percaya tentu lebih bodoh dari lembu!

Tun Faisal Ismail bin Aziz said...

budak PR mmg tak cerdik, sbb tu diaorg percaya :)

pemuda melayu kedah said...

semua fb budak pr duk sebar msg ni..pihak pdrm dah bg kerjasama pun masih nak fitnah..bodoh betul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive