Tuesday 8 January 2013

PANAS !! CONTOH AKHLAK TERBAIK ABBY LAKUKAN SELEPAS BERHIJRAH !


Gambar ni bukan photoshop atau sebelum abby bertudung tau..Tapi ni gambar selepas Abby menganuti ajaran Pas..Aku pun tak tahu apa hubungan antara Abby dengan laki kat sebelah tu..

Tapi nampak erat semacam je, siap belaga badan tu..Kalau tanya Pok Nik dah tentu tak jadi masalah kot..

Berbalik cerita pasal Abby ni sebenarnya aku dah muak+meluat+melugai tengok perangai janda kegilaan pak lebai pak lebai hijau ni..

Inilah perangai Abby Abadi, nak berpolitik tapi tak pernah buat kajian pun, hanya dengar cakap orang..Lepas tu kutip berita berita fitnah yang dilemparkan kepada Umno untuk jadikan modal berceramah..





Dalam ceramah baru baru ni dengan BODOHnya Abby berkata dia pergi ke Gua Musang kawasan Ibrahim Ali !! Sejak bila Ibrahim Ali jadi Ahli Parlimen Gua Musang ?? Parlimen Gua Musang di pegang oleh Tengku Razaliegh dari tahun 1969 kot..

Lepas tu kata Ahli Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (Perkasa) adalah Melayu bermasalah.

“Kebanyakan ahli Perkasa itu adalah orang-orang Melayu yang sangat tidak mempunyai akhlak yang baik yang mana berlaku satu peristiwa mereka membaling kasut di masjid.

“Saya rasa benda itu tidak patut berlakulah untuk orang Melayu beragama Islam,” katanya.

Part ni paling best,masa dia pi Langkawi ada muslimat Pas cerita sewaktu Anwar ke Langkawi buat ceramah, MTD dapat tangkap seorang mat rempit buat kacau calarkan kereta penonton yang hadir..Bila kena tangkap budak tu kata UMNO Upah Budak Langkawi Setin Arak dan duit RM 30.. Biasalah bila dengar cerita dari puak sendiri memang nampak salah orang lain..

Tapi sebenarnya cerita ni tak betul pun..TMK ada hantar troopers hadir sewaktu ceramah tengah berlangsung..Orang yang hadir tak ramai seperti jangkaan awal..Lepas tu depa buatlah macam macam cerita sebab nak tunjuk ceramah Anwar kena sabotaj dengan Umno..

Nanti aku kongsikan balik cerita ni..Sebab pasal program di Langkawi ni lah Anwar mengamuk sakan dekat pemimpin PKR Kedah..Kalau sapa ada kat situ mesti menitik taik telinga tahan maki Anwar..

Tapi apa apa pun bagi aku si janda ni memang dah takdak modal nak ceramah..Kutuk, sebar fitnah mesti jadi tajuk utama dalam ceramah..Bila dah tak laku dalam dunia lakonan terpaksalah cari altenatif lain untuk sara hidup..

Atleast kalau ikut ceramah Pas ni dapatlah 1,2 ribu semalam.Lepaslah nak beli barang makeup..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive