Monday 28 January 2013

KIT SIANG KATA WILLIAM MATI SALAH UMNO !! GUA MINTAK LU MAMPOS CEPAT


Memang celaka rasis tahap babi la si kit siang ni.. Apek ni kalau duduk depan aku dah lama aku balun dia ni..Lu hidup kat Malaysia ni pun dah cukup bagus tau, sebab lu bebas pi sana sini takdak ganguan pun..

Aku dah taktau nak cakap apa dah dengan PARTI BIADAP ni..Semua benda nak politikkan sampai budak William yang mati tu pun nak salahkan Umno/BN.. Padahal Polis tak habis siasat lagi pun..

Dalam berita semalam, Polis syak kemungkinan William didera oleh ibu bapanya setelah mendapat maklumat dari saksi.. (klik sini)



Jadi kalau memang benar dakwaan William didera, takkan si babi Kit Siang nak salahkan Umno?

Mungkin si babi Kit Siang ni lupa yang sebelum ni pemimpin biaDap melanggar seorang pelajar di Selangor


Pada 7 Februari 2010, jam 11.50 malam, seorang pelajar bernama Mohd Bakri Mohd Bazli telah dilanggar oleh ADUN DAP Sekinchan, Ng Suee Lim di persimpangan lampu isyarat, berhampiran UNISEL, Seksyen 7, Shah Alam. Ng Suee Lim dipercayai baru pulang dari satu majlis makan malam sebelum kejadian tersebut berlaku.

Menurut Ng Suee Lim, dia mendakwa keretanya terbabas melanggar pembahagi jalan dan melanggar motorsikal yang dinaiki oleh Mohd Bakri. Ng Suee Lim menyalahkan pelajar terbabit sebagai punca berlakunya kemalangan. Menurut seorang saksi, bau arak yang kuat dapat dihidu daripada Ng Suee Lim.



Memang sikap pembangkang suka mempolitikkan semua perkara demi kepentingan politik mereka.

Terbaru Penasihat DAP, Lim Kit Siang seolah-olah cuba mempolitikkan kes kehilangan kanak-kanak lelaki, William Yau Zhen Zhong, 6, dengan mengaitkannya dengan isu keselamatan di negara ini.

Kit Siang melalui satu kenyataan mendakwa nasib kanak-kanak malang itu secara tidak langsung menunjukkan hanya keselamatan pemimpin Barisan Nasional (BN) dan menteri yang terpelihara di negara ini.

“Kejadian ini menonjolkan hakikat yang menyakitkan tentang Malaysia bahawa selain pemimpin dan para menteri BN yang terpelihara keselematan mereka, negara ini tidak selamat sama ada untuk warganya, pelancong, pelabur malah untuk kanak-kanak seperti William (Zhen Zhong),” dakwanya.

Jadi memang dari dulu sampai sekarng Kit Siang memang ANTI MELAYU..Hanya Melayu dalam Pas dan PKR saja yang sanggup menjilat bontot si babi tua ni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive