Saturday 22 December 2012

PANASS !! KES GADUH DI SG PETANI !! JOE BEDUL TAK SAYANG MULUT !! #TukarKedah


Geli ketiak aku bila terbaca kenyataan MP Sungai Petani si Joe Bedul dalam akhbar keldaian kononnya penyebar berita pergaduhan di Sungai Petani tu didalangi oleh blogger Umno..

Dari permerhatian aku selama insiden ini berlaku, tak dak satu pun blog blog pro BN yang menyebarkan berita bahawa Sg Petani dalam keadaan huru hara..Sebaliknya mereka(blogger Pro BN) menafikan dan menyuruh pembaca tidak percaya dengan berita khabar angin yang tersebar dalam SMS berantai itu..



Si Joe Bedul sengaja nak claim nama sebab berlaku dalam kawasan dia,kononnya kerja kerja penyebaran berita ini dimainkan oleh blogger pro BN..Untuk pengetahuan semua berita pergaduhan ini mula disebarkan oleh blog pembangkang..Namun tuan blog tersebut sudah mengubah tajuk posting dan isi kandungannya sekali..



Ini antara petikan yang ditulis oleh blog pembangkang berjaya di dedahkan oleh rakan blogger KedahkeKl ..


Ini adalah bukti bahawa blog pembangkang yang mula menyebarkan berita palsu ini.. Dari artikel aku beberapa hari lepas ( klik sini ) aku dan rakan rakan TMK yang lain bekerja keras untuk menafikan berita palsu ini..

Sebelum nak cakap sesuatu tu, elok joe bedul risik risik dulu sebelum nak sembang deraih..Kang kalau salah sembang hilang pulak undi kat Sg petani tu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive