Friday 21 December 2012

PANAS !! ABBY ALBODY CERITA HAL DALAM KAIN UNTUK TARIK SIMPATI ?




Entah apa yang si Abby ni fikirkan sewaktu buat kenyataan dalam Sinar Online baru baru ini..Aku tak kisah bab dia nak berkempen untuk Pas sebab dah itu pilihan dia tapi yang hairannya heret Mak Bapak sendiri dalam kancah politik sempit dia tu..

Dalam duk menghentam UMNO BN ni zalim la, kafir la, tak Islamik la, tiba tiba pi cakap Mak Bapak dia penyokong BN..Agak agak Mak Bapak dia ni termasuk dalam golongan jahil ke sebab jadi penyokong BN ??




Macam nak pecah twitter bila mengata kat orang UMNO BN, tapi sedar tak sedar macam menikam keluarga sendiri yang masih ahli UMNO..Adakah patut macam tu..

Dalam masa yang sama Abby kata nak bina rumah dalam Syurga lepas join Pas..Baru sehari dua join Pas dah dapat jaminan Syurga ke Abby oii ??Kalau di mulut tu sentiasa nak jahanamkan orang, layakkah bina rumah dalam syurga ?

Soal akhirat, syurga dan neraka bukan ditentukan oleh Pas tapi amalan kita di dunia ini.. Jangan disebabkan baru berhijab dan masih mengamalkan cara menipiskan kening tu dah belagak berbicara soal syurga dan neraka..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive