Tuesday 31 July 2012

PANASS !!! DOSA SETPOL MB KEDAH LEBIH BESAR DARI PEMBUNUH !! #savekedah #tukarkerajaan

best jadi setpol dapat makan angin kat Ostolia puak pas yang kat bawah hari2 hampa  sapu duit depa

Agak terkejut bila aku terbaca apa yang ditulis oleh Setpol MB Kedah tentang fitnah dia ditangkap oleh SPRM dibawa oleh blogger pro BN dari Team Media Kedah iaitu padi jantan.Setahu aku lah Team Media Kedah ditubuhkan oleh beberapa rakan blogger lain di ketuai oleh Mctheory, Pisau Kedah, Duke of Umno, Kamera Kupang, Aktivis Umno Pekan Naka, Dahlia B.Lada, Nizam Wahab, Aiman Rosis dan aku sendiri.Tak ada langsung kelibat padi jantan disebalik nama Team Media Kedah..

Padi Jantan adalah blogger yang bergerak secara sendirian dan beliau memang tak ada kena mengena langsung dengan TMK..Berbalik kepada isu Sanusi, aku terpaksa menjawab artikel khas ini untuk dia sebab apa yang ditulis oleh Sanusi tidak betul sama sekali..




Sebelum Sanusi nak tulis tu lebih elok periksa dulu bagi habis siapa yang keluarkan artikel fitnah tu.. TMK tak pernah langsung tulis pasal Sanusi kena tangkap SPRM, hanya Padi jantan saja yang keluarkan dan di follow beberapa blogger luar dari Kedah..jadi siapa fitnah siapa sekarang ni?? Kalau ada bukti TMK fitnah tolong siarkan?? Semua orang tau Fitnah tu dosa dia lebih besar dari membunuh..Kenapa Sanusi kaitkan TMK dengan isu ditangkap SPRM ??

Kalau betul ada artikel yang kami keluarkan sebelum ni pasal isu balak Gunung Inas, Pedu, Bukit Perak Pendang dan Pusat Hiburan di Alor Star itu satu FITNAH, tolong jawab dan tolong SAMAN kami (TMK)... Itu baru aku puas hati...


Aku faham Isu di Kedah yang TMK mainkan selama ini berjaya kucar kacirkan pentadbiran Pas sebab itu hampir ke semua blogger, Cybertroopers, pemimpin Pas dah mula takut dengan gerakan TMK di Kedah sehingga Leman 3 suku tu pun hari hari serang TMK di FB beliau..



Setiap kali isu Pas Kedah dibongkar ada saja serangan balas dari Blogger Pas menuduh kami sengaja memfitnah, sedangkan mereka sendiri tak berani menjawab isu yang kami bongkarkan..Aku masih lagi menunggu pendedahan dari blog Kedahla kononnya TMK dilatih oleh APCO..Bila agaknya nak dedahkan..haha


Sempena hari baik bulan baik ini, Aku harap Sanusi boleh la kot buat ucapan KHAS MAAF ZAHIR DAN BATIN dalam blog dia untuk TMK kerana memfitnah kami..Atau tunggulah lepas raya ni lagi banyak kot salah laku Pas Kedah akan TERBONGKAR !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive