Tuesday 15 May 2012

TUDIAA!!! AKHIRNYA HADI CAWAT DI JINAKKAN OLEH KIT SIANG DEPAN ANWAR ?!! MALU


Hahaha,seperti yang kita jangkakan,hadi cawat awang terpaksa makan hati dengan Dap di hadapan Anwar bila hukum hudud sekali lagi ditentang habis habisan oleh kaum Biadap pujaan Anwar ini..

Walaupun hadi tak dapat menerima kritikan pedas dari Kaum Biadap ini tapi kerana mahukan jawatan timbalan perdana menteri ii oleh Anuwar israeli,hadi sanggup menelan apa saja kritikan kepada beliau..

Sesekali isu Hudud dipanaskan oleh hadi cawat maka kaum Biadap ini lantas menentang dan menolak bulat bulat apa saja yang keluar dari mulut hadi..


Tapi atas sebab malu kepada pimpinan atasan pakatan yang mula mempermainkan isu hudud maka jentera cyber throopers pr mengunakan skrip kitar semula iaitu menuduh UMNO punca hukum hudud ini tidak dilaksanakan..

Yang menjadi parah lagi nama Tun Dr Mahathir Mohammad sekali lagi digunakan untuk menyelamatkan cawat lusuh hadi awang yang ditanggalkan oleh Dap..Apalah malang nasib pas bila menyertai pakatan rakyat.

Bila isu hukum hudud pas boleh meliwat isteri seperti apa yang didedahkan oleh Yb Zulkifli Nordin dalam parlimen mereka pula melatah menuduh beliau berbohong.dan tak faham undang undang..

Untuk pengetahuan semua Yb Zulkifli Nordin adalah seorang peguambela & peguamcara dan Peguam Syarie..Jadi mana mungkin beliau tak faham undang undang..


Apa saja pekara yang disuarakan mesti dapat tentangan hebat dari dap..Anwar pula hanya mampu melihat dan memberi janji untuk menyelamatkan pergaduhan antara pas dan dap...Kesiannn....

kenyataan kit siang pada mesyuarat PR
Hukum hudud bukanlah sebahagian daripada Kerangka Dasar Bersama PR di mana parti DAP mempunyai pandangan bahawa pengimplementasian hukum tersebut bercanggah dengan semangat Perlembagaan. Walau bagaimanapun, parti DAP menghormati pandangan parti Pas di atas isu tersebut.

Kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Dewan Ulama, Datuk Harun Taib bahawa pengimplementasian hudud dan pindaan pada Perlembagaan Persekutuan adalah keutamaan parti Pas walaupun ia akan membawa kepada pertukaran “rakan kongsi” dalam Pakatan Rakyat telah dibangkitkan dalam Mesyuarat Majlis Pimpinan PR pagi tadi.

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan ketua-ketua Pas yang lain memberi jaminan kepada Majlis Pimpinan PR bahawa kepimpinan parti Pas menolak pandangan Harun kerana ia tidak mencerminkan kedudukan Pas tetapi adalah pandangan peribadi Harun.

* Lim Kit Siang, Penasihat DAP dan Ahli Parlimen

MTK
PAS JADI KALDAI DAP LAGI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive