Sunday 13 May 2012

HOT !!! WANITA DALAM VIDEO AZMIN TAMPIL DEDAHKAN DIRI ??



Video yang melibatkan 2 individu melakukan perlakuan seks oral mirip Azmin yang dirakamkan oleh orang Khalid Gagap mendapat pengakuan daripada seorang doktor bahawa beliaulah wanita yang dimaksudkan.

Katanya beliau membuat pemeriksaan rutin terhadap lelaki tersebut adalah sebahagian daripada tugas beliau,malah menegaskan hubungan beliau hanyalah sekadar hubungan seorang doktor dengan pesakit saja.




Sebelum ini negara gempar apabila pengakuan Zuraida turut menafikan beliau adalah wanita yang didalam video seks tersebut.:klik sini

Kita seharusnya berlapang dada dan tidak menyempitkan pemikiran apabila melihat aksi 2 individu didalam gambar tersebut.Rakyat Malaysia harus mempunyai pemikiran yang terbuka bukan dijumudkan dengan pemikiran yang menjuruskan kepada fitnah.

Individu didalam gambar tersebut juga mempunyai maruah dan harga diri,janganlah kita anggap gambar tersebut satu perlakuan seks yang melampaui batas moral,sebaliknya ia adalah prosedur pemeriksaan kesihatan yang biasa dilakukan oleh orang lain.


SUMBER

MTK
HEBAT BETUI DIA,SAMPAI ADA DOKTOT PERIBADI PAKAR SAKET TUAN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive