Thursday 24 May 2012

PANASS !!! IDRIS AHMAD BUKTIKAN DIRINYA FAIL DALAM PERANG CYBER ?!


Saya ketawa besar apabila membaca kenyataan “bekas” Ketua Penerangan PAS yag diturunkan pangkat, Idris Ahmad yang memperlekeh langkah UMNO yang bekerjasama dengan golongan veteran parti untuk menghadapi PRU ke-13 melalui media baru.

Dia memperlekehkan kebolehan ahli-ahli Majlis Bekas-Bekas Wakil Rakyat dan veteran UMNO (Mubarak) yang dituduhnya sebagai “tidak celik IT” dan “out-dated”.

Selain itu, Idris juga menganggap UMNO “ditolak” oleh golongan muda serta tidak punya pilihan lain dan “terpaksa” meminta pertolongan dari “orang tua” yang hanya tahu mengenai perang politik secara konvensyenal.

Ketawa saya lebih besar apabila dia mengatakan bahawa Malaysiakini dan Malaysian Insider sebagai “blog” dan komen-komen askarnya di laman-laman web pro-Pakatan Haram itu “tidak terlawan” oleh para cybertroopers UMNO.

Siapa sebenarnya yang tidak celik IT? Apakah benar majoriti anak muda menolak UMNO dan menyokong PAS dan Pakatan Haram? Dan apakah benar Mubarak tidak tahu tentang corak peperangan di media baru?

Pada saya, kenyataan Idris Ahmad itu jelas membuktikan bahawa dia sendiri yang “buta kayu” mengenai media baru atau penggunaan IT sebagai medium peperarangan siber.

Malaysiakini dan Malaysian Insider dikatakan sebagai “blog”? Untuk pengetahuan Idris Ahmad yang “terlalu celik IT”, kedua-dua laman web itu dipanggil “PORTAL” dan bukannya “blog”!Baca seterusnya

1 comment:

Unknown said...

Biarlah dia perasan bagus, nanti kat PRU tahulah langit ni tinggi ke rendah..

KRONI – ANTARA NIK AZIZ DAN RAJA NONG CHIK. Baca di sini.

http://apakecoh2.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive