Monday 21 May 2012

HOT !!! BANG NON MEMALUKAN DIRI SENDIRI DEPAN DS NAJIB ?!!


NAIK kembung perut penulis ketawa membaca gesaan ketua pembangkang, Anwar Ibrahim yang mencabar Perdana Menteri hadir ke Mahkamah Perancis untuk menjawab isu berkaitan dengan pembelian kapal selam Scorpene hampir 10 tahun lepas.

Memetik kata-kata Anwar dalam satu ceramah di Dataran Rakyat, Pekan Tanjong Piandang di Parit Buntar, Perak Jumaat llepas ““Mudah saja, hadir dan berikan keterangan sebagai saksi. Ini bukan perkara sukar untuk dilakukan kecuali adanya sesuatu kebatilan yang cuba disembunyikan dari pengetahuan rakyat negara ini”.



Penulis minat nak soal Anwar semula.

Pertama, dah keluar ke sapina Mahkamah di Perancis yang mengkehendaki Najib hadir ke negara tersebut untuk memberi keterangan? Setahu penulis, tidak ada apa yang berjalan sekarang melainkan propaganda mengenainya yang setakat memetik sumber dari NGO pro Pakatan haram – SUARAM (RAM juga dihujungnya – haram).

Kedua, Anwar siapa nak gesa-gesa Perdana Menteri untuk hadir ke mahkamah di Perancis bila tidak ada keperluan untuk beliau hadir di sana? Eh, Anwar lupakah, yang dia nak menghadap kes liwat di Mahkamah dalam negara ini pun, bertahun-tahun ambil masa untuk selesaikan dek banyaknya penangguhan.

Boleh pulak senang hati dia ‘mengarahkan’ Najib datang ke Perancis untuk beri keterangan atas kes yang belum dijalankan. Tidakah kelakarnya tu?Baca Seterusnya

3 comments:

Anonymous said...

kes berkaitan bank tempoh hari pun bang non lari takmau terima sepina yer! Hai....sendiri mau ingat la!

Anonymous said...

Tak best la postings UMB ni,takde class, baik saya surf blog papagomo lagi best.

Jijan Mali said...

Bang Non Aj-Jubs Wal-Liwati cakap lagu tu kat Nagib...ha,ha,ha...yang dia tu kes liwat saipul makan bertahun nak naik court, dok tangguh memanjang...bangkai nya manusia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive