Tuesday 10 June 2014

JIJIK !! KILANG BIHUN CINA PALING KOTOR GUNA GAMBAR MASJID


Inilah bihun yang dikeluarkan oleh syarikat cina Van Loong Bee Hoon Sdn Bhd.. Syarikat ini mengunakan gambar masjid dan logo halal sebagai tarikan agar umat Islam membeli tanpa was was..

Tetapi hakikatnya cara bihun ini di proses bukan cara Islam, sebaliknya dipersekitaran dan bahan bahan yang digunakan untuk memproses bihun ini sangat sangat jijik dan kotor..













Elok jika KKM dan JAKIM serbu kilang pengeluar bihun ini.. Jika tidak ramai umat Islam di Malaysia ditipu oleh mereka..

5 comments:

Anonymous said...

kilang ini milik cina mca. umno kasi lesen.

umno celaka.

Anonymous said...

Kenyataan orang yang bodoh.
Siapa sahaja yang keluarkan lesen, siapa sahaja yang ampunya kilang, kalau dah kotor ambillah tindakan.
Kilang orang Pas tak semestinya bersih.

Anonymous said...

Patutnya PENGUSAHA industri KAPIRDAJAL mcm. ni diPENJARAkan dgn. BERAT dan diSAMAN BERJUTA - keduanya sekali; baru mereka akan takut!

Dan yg. kasihannya pekerja asing Bangladesh/Indonesia dsbnya, kalau yg. ISLAM yg. terpaksa kerja kat kedai KAPIRDAJAL mcm. ni, termasuk terpaksa memegang ANJING dan BABI - JAKIM/MAIN mesti MELINDUNGI mereka.

Dan kdg-kdg. majikan ini sengaja layan pekerja asing ISLAM mcm. ni utk. MENGHINA ISLAM/umatnya, dan kalau majikan ini diadukan, mereka disyaki akan menggunakan alasan ini pd. KDN utk. dibenarkan mengambil hanya pekerja asing Bukan Islam. Bahkan kilang yg. tak buat berkaitan makanan pun disyaki menggunakan ANJING utk. strategi DAJAL mereka utk. nak mendiskriminasi pekerja asing ISLAM! Apalagi si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM yg. amat anti-pekerja asing ISLAM; adalah disyaki Dalang belakang ramai PATI KAPIR, kat NEGARA ISLAM ni!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

OI anon 14.08, lu punya ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI-CELAKA aaahh?!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG DAPBANGKAI-CELAKA-si-RASIS-no-1!

Anonymous said...

Hang tau mna kata umno celaka aku ase hang yg celaka tak penah bershukur apa yg ada sekrgni kalo hang mampuih cina dap nk usung p kubuq ka puii puii puii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive