Tuesday 27 May 2014

LIDAH CABANG !! DAH KANTOI BARU NAK KELUAR ?? #PRKTELUKINTAN #JomPilihMah


Nampaknya apa yang dikatakan oleh Dyana sebelum ini bahawa dia dan ibunya tidak pernah terlibat dengan PERKASA memakan diri apabila SUA PERKASA baru baru ini mendedahkan isunya masih lagi ahli PERKASA seumur hidup..

Namun selepas mendapat tekanan teruk dari Pemimpin DAP, akhirnya hari ini ibu kepada calon DAP PRK Teluk Intan iaitu Yammy Samad mengumumkan keluar dari pertubuhan NGO Perkasa.

Jawatan yang dipegang Yammy adalah ahli jawatankuasa penaja dalam NGO terbabit. Jelas, cukup licik agenda politik dua beranak ini kerana sanggup mengadai maruah Melayu demi menjadi hamba kepada parti Dap..




1 comment:

Anonymous said...

Malangnya, ibu si BETINAJALANG DAPBANGKAI ni masih dlm. UMNO – dan oleh kerana si Ibu BETINA ni pun menyokong anaknya BERKEMPEN kat awam, utk. DAPBANGKAI (bukan secara peribadi), maka ini amat bahaya utk. UMNO! Bahkan aku syak si BETINA dua ekoq ni masuk PERKASA pun, utk. MENGINTIP bagi pihak DAPBANGKAI-CELAKA!

Sebenaqnya, makin ramai si ekoq-ekoq PENYAMAQ, yg. ditaja puak KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, dan ejen-ejen mereka dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM MENYAMAQ masuk Islam atau guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi) – untuk termasuk berkahwin dgn. pemimipin/usahawan Islam/Melayu yg. penting; dan terus menyonsangkan mereka terutamanya jadi puak liberal Islam/Melayu - yg. ramai dah hidup mcm. omputih!

PENYAMAQ ini juga telah menyelinap masuk NGO-NGO Islam/Melayu dgn. mulanya berpura menyokong sepenuhnya, tetapi lepas tu akan cuba tukar haluan NGO tersebut, serta juga utk. MENGINTIP, termasuk keahlian dan maklumat sulit peribadi pemimpin/ahli-ahli serta aktiviti NGO-NGO tersebut! Maka NGO-NGO Islam/Melayu mesti mempastikan hanya peringkat tertinggi, dan dr. yg. betul-betul pejuang Islam/Melayu TULEN; yg. boleh melihat maklumat sulit ahli/ pemimpin dan sebarang aktiviti kritikal; atau kelemahan yg. boleh dimanipulasi MUSUH ISLAM/Melayu.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive