Tuesday 27 May 2014

PANASS !! PRKTELUKINTAN !! DYANA DAN IBUNYA AHLI PERKASA SEUMUR HIDUP ?




Akhirnya Dyana mengaku ibunya ahli Perkasa..


Dyana Sofya Mohd Daud hari ini mengakui bahawa ibunya Yammy Samat semenangnya pernah terlibat dengan NGO pendesak pro-Melayu, PERKASA.

Calon bagi pilihan raya kecil Parlimen Teluk Intan itu juga mendedahkan, beliau turut membantu ibunya mendaftar anggota PERKASA pada 2008.



Beliau juga mengakui bahawa beliau sememangnya individu ditunjukkan dalam satu gambar yang tersebar dalam blog anti-Pakatan Rakyat.

Gambar itu menunjukkan beliau membantu Yammy ketika pelancaran laman web PERKASA dan kempen mendaftar anggota NGO tersebut pada 2008.

"Saya tidak tahu sama ada ibu saya anggota PERKASA ketika itu, dan saya pula masih belajar,” katanya seperti dipetik dalam laporan Bernama.

Beliau juga berkata, Yammy yang meminta beliau membantunya mengendali pendaftaran tersebut.-Malaysiakini

1 comment:

Anonymous said...

Malangnya, ibu si BETINAJALANG DAPBANGKAI ni masih dlm. UMNO – dan oleh kerana si Ibu BETINA ni pun menyokong anaknya BERKEMPEN kat awam utk. DAPBANGKAI (bukan secara peribadi), maka ini amat bahaya utk. UMNO! Bahkan aku syak si BETINA dua ekoq ni masuk PERKASA pun, utk. MENGINTIP bagi pihak DAPBANGKAI-CELAKA!

Sebenaqnya, makin ramai si ekoq-ekoq PENYAMAQ, yg. ditaja puak KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, dan ejen-ejen mereka dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM MENYAMAQ masuk Islam atau guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi) – untuk termasuk berkahwin dgn. pemimipin/usahawan Islam/Melayu yg. penting; dan terus menyonsangkan mereka terutamanya jadi puak liberal Islam/Melayu - yg. ramai dah hidup mcm. omputih!

PENYAMAQ ini juga telah menyelinap masuk NGO-NGO Islam/Melayu dgn. mulanya berpura menyokong sepenuhnya, tetapi lepas tu akan cuba tukar haluan NGO tersebut, serta juga utk. MENGINTIP, termasuk keahlian dan maklumat sulit peribadi pemimpin/ahli-ahli serta aktiviti NGO-NGO tersebut! Maka NGO-NGO Islam/Melayu mesti mempastikan hanya peringkat tertinggi, dan dr. yg. betul-betul pejuang Islam/Melayu TULEN; yg. boleh melihat maklumat sulit ahli/ pemimpin dan sebarang aktiviti kritikal; atau kelemahan yg. boleh dimanipulasi MUSUH ISLAM/Melayu!

Makcik Sambal Belacan.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive