Friday 28 March 2014

REGIM DAP PULAU PINANG ARAH GERAI MELAYU DIROBOHKAN



Semalam Regim Dapig Pulau Pinang mengarahkan Majlis Perbandaran (MPPP) merobohkan 14 buah gerai milik orang Melayu yang didirikan di bahu Jalan Hassan Abas, Teluk Bahang.

Alasannya gerai yang didirikan itu tidak mempunyai lesen.. Sedangkan sudah bertahun tahun peniaga berniaga disitu sebelum ini.



Operasi tiga jam bermula pukul 9 pagi itu melibatkan 100 anggota daripada MPPP, Pejabat Daerah dan Tanah, Jabatan Kerja Raya, Tenaga Nasional Berhad, Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang yang tiba dengan lima van, dua lori, sebuah jentolak serta perlatan meroboh bangunan.

Hampir kebanyakkan gerai Melayu dirobohkan oleh Regim Dapig P.Pinang tapi mereka tak pula merobohkan gerai gerai cina yang menganggu lalu lintas..



1 comment:

Anonymous said...

Sebab itu harapnya DAPBANGKAI akan MAMPUSS di Tanah Melayu ni! Pekerja Islam/Melayu disuruh TINDAS sama-sama Islam/Melayu dgn. hina sekali!

Dan KEJAMNya pembunuhan ini! Baru saya tahu – lihat di http://aktivispendangjr.blogspot.com/2013/05/13-mei-masih-ingatkah-kita-bagaimana.html, 13 MEI : MASIH INGATKAH KITA BAGAIMANA PELAKON MAK MINAH DICINCANG HIDUP-HIDUP ORANG KAUM biaDAP !! , Tuesday, 14 May 2013
Terus menangis saya baca berita ni - tak sangka Mak Minah yg. memang saya minat dari kecil, dibunuh dgn kejam si PENDATANG KAPIR DAJAL Cina RASIS waktu Mei 13 itu!

Sebab itulah, pemimpin UMNO harus sedaq agar JANGAN lagi BODEK pengundi Cina (lihat juga PENKHIANATAN berterusan MCA, termasuk psl. insiden MAS ini – di http://helenang.wordpress.com/2014/03/26/mh370-crisis-putrajaya-must-urgently-rethink-its-relationship-with-mca/ , MH370 crisis: Putrajaya must urgently rethink its relationship with MCA, Mac 26, 2014) ! Kalau tidak, bakal hancoq Tanah Melayu ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ini dikuasai PENDATANG KAPIR! Tak guna kita, BUMIPUTERA ISLAM/Melayu terus TUNDUK-mcm-KULI pd. bangsa PENDATANG-yg- tak-sedaq diri! Umat Islam/Melayu yg. BUKAN elit., dh puas merana dgn. PENGKHIANATAN Melayu ELIT liberal, samada dlm. UMNO/PAS/PKR – hentikan MENGGADAI hak dan TANAH PUSAKA nenek moyang kami, dr. sebelum diJAJAH si KAPIR laknat British-ZIONIS lagi!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive