Saturday, 29 March 2014

" AKU INGAT NAK TEMBAK NAJIB RAZAK & AKU TAK GOYANG SAMA SAPE2 " @PDRMsia TOLONG BERTINDAK


Lelaki paling kanan berbaju kelabu
Hebat kan ?? Barangkali pemuda ini lupa bahawa negara ini mempunyai undang undang.

Setiap kata kata berbaur ugutan bunuh atau apa sekalipun kepada sesiapa sahaja akan boleh disiasat dan didakwa di bawah Seksyen 507 Kanun Keseksaan kerana melakukan ugutan jenayah dan individu yang melakukan ugutan membunuh pemimpin negara dalam internet termasuk laman sosial Facebook bakal berdepan tindakan mengikut Seksyen 114A Akta Keterangan 1950.



Mungkin pemuda ini juga tidak mengetahui terdapatnya akta akta seperti ini di Malaysia.Sebab itu tanpa berfikir panjang, dia menulis di laman FB miliknya..

Tak sampai beberapa jam, akaun FB milik pemuda " tak goyang dengan sesiapa saja" ini dipadam selepas sedar kandungan status berbaur ugutan terhadap YAB PM tersebar..

Sekarang baru dia tahu langit itu tinggi atau rendah..Bersedia sajalah jika ada kenderaan berwarna putih menjengah dirumah bawa gari..





Ayuh rakyat Malaysia, jom kita buat report polis.kasi ajar siki mamat nie

10 comments:

CICIT PAWANG ALI said...

Aku salahkan Zahid. Maaflah. Dia langsung tak berkesan . Macam macam org hina Najib sekarang ugut pulak, dia nak tunggu apa sebenarnya?

Anonymous said...

Abang Zahid cakap xper. Dah tembak baru kira jenayah, kalo setakat cakap jer xper. biasa la benda nie.

Anonymous said...

betoi..betoi..sy sokong 200%. kalau ada yg mati, baru nak btindak.itupun kena ada laporan dan siasatan selama 10 tahun. setakat ugut2 ni..biasa la.

Anonymous said...

Ini disyaki GENG KONGSI GELAP KAPIR BANGKAIBABI Indon atau Filipina atau Thailand - kan muka ramai mcm. melayu; kitakan se Nusantara (tetapi PENJAJAH Barat-ZIONIS dah MENGKAPIRkan ramai Melayu)! Ada juga yg. MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, baju dan bahasa Islam!

Heran betullah - YAB PM Islam/Melayu kita boleh diGERTAK sampai mcm. ni, dan juga oleh si CINABANGKAIBABIRASISTiang dan dr. DAPOBANGKAIBABI sekoq lagi tu! Mana KDN dan PDRM ni?!

Kalau umat Islam menggertak mcm. ni kat si KAPIR, bukan main cepat si PDRM bertindak selalunya!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Ini contoh orang yang berpenyakit tapi nampak tak sakit,jiwa tak tenteram akhlak berulat, biasanya orang yang macam ini akan memcari pemimpin yang sama dengan dirinya.
Taraf Pecacai Tegar macam kebanyakan dikalangan puak2 mereka.

Anonymous said...

Semua meka tu kangkongggg...samdol

benciPKRDAPAS said...

AKU TAK GOYANG PADA SAPA2?? KAH KAH KAH.. KENAPA TUTUP AKAUN FB?? KAH KAH!!

Anonymous said...

Muka muka macam mereka ni lah tak payah hantar FRU,kena kejar olih Women Constables aja dah lari lintang pukang,lembik dan agaknya hidup masih ditanggung mak bapak.

Anonymous said...

Tak pa...dia ni sah puak seberang sana..yg ganas dan kurang ajar..seba meka tahu kita sebelah sini tak ada TELOR..kita di sini cuba ada KANGKONG..elok sht beri sangat guna hak asasi manusia..satu Agama Yahudi untuk hancurkan negara ..yg meka benci

Anonymous said...

itu anjing cakap besar lor... lagak mcm gangster tapi kecut... melayu PR mcm SIALLL je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive