Saturday 29 March 2014

KARPAL SINGH LETAK JAWATAN PENGERUSI DAP, AHLI PARLIMEN BILA LAGI ??



Selepas dijatuhi hukuman denda RM 4000 oleh Mahkamah atas kesalahan Akta Hasutan, Karpal Singh mengambil keputusan untuk meletakkan jawatannya sebagai pengerusi Dap.

Jawatan Karpal Singh di pangku oleh Tan Kok Wai sementara menunggu keputusan rayuan ke atas kes itu sehingga selesai



“Dengan keadaan ini (sabitan kesalahan), saya mengumumkan untuk meletakkan jawatan sebagai pengerusi DAP, sementara menunggu rayuan saya di Mahkamah Rayuan terhadap sabitan dan hukuman yang sudah saya failkan.

“Buat sementara waktu, Timbalan Pengerusi, Tan Kok Wai akan memangku jawatan pengerusi,”

3 comments:

Anonymous said...

Ini menunjukkan si karpal nie professional dan bermoral. Dia akur dengan keputusan mahkamah dan perlembagaan. Malangnya sekor pelanggan dia tu sememangnya tak bermoral, dengan perangai laknat membontot, mengunyit. Bila kena hukuman dengan tidak bermoral menghina mencaci hakim2, dan provokasi demo jalanan. Mujur lah rakyat dah mual dan convince yang si peliwat tua memang bersalah.

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Bengan2 aku kat si Wilca ni, aku raspect profesionlisma dia. He knows when to call a spade, a spade. Bukan macam spesis yg sekoq tu, bebelit mengalahkan anaconda.

Bila lah nak kick the bucket yang sekoq tu....kalau dia kick the bucket esok lusa ni, alhamdulillah. Aku rasa itulah sebesaq2 rahmah yang Allah SWT dapat berikan kat bumi melaya ni. Apa tak nya, pengikut spesis Nabi Lut dah seorang tak ada kat bumi Melaya ni - kan rahmah tu.....

Anonymous said...

Biaq pi kat dia, lama-lama orang akan lupa kat dia. Dia ingat PKR boleh menang besar kat Kajang kerana simpati kat dia, tapi sebaliknya. orang Melayu sekarang bukan orang Melayu yang dahulu. Semua dah percaya yang dia memang peliwat sebab dia tak mau sumpah laknat. DS Najib boleh tidur lena, Reformasi 2.0 dan terakhir dah tak dapat sambutan. Orang fikir buat apa la aku nak bersusah payah nak perjuangkan butuh Anwar Ibrahim yang gila punggung orang ni. Orang Islam yang sokong dia walaupun percaya atau tahu dia peliwat akan dilaknati Allah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive