Sunday 23 March 2014

PANASS !! RUPANYA ANWAR JUGA SEORANG PEMBUNUH ??!!



Anwar ibrahim bukan saja dituduh sebagai peliwat tapi beliau juga seorang pembunuh.bukan bunuh orang tapi Anwar pembunuh demokrasi.

Itu kata kata yang disebut oleh Datuk Seri Mahawangsa Mahadzir Khalid  dalam ceramah yang disampaikan oleh beliau semalam di Sg Kantan.




3 comments:

Anonymous said...

...pada pengundi kajang dan blogger kelian ada tak Nampak pok cik dan anak beranak yang tiup trompet dengan lilitan bendara DAP di Kajang ( rujuk Blog GAP http://gerakan-anti-pkr BlogSpot.com )...pok cik tu penyokog kuat PKR yang kena halau oleh Kerajaan DAP Pulau Pinang di Kampung Permatang Subuh...kalau ada minta lapur bergambar...dah insaf atau masih lagi menyokong PKR...Pok Cike menang sorak kampong tergadai...

rizal said...

cina lahanat komunis .....mereka tetap akan sokong pembangkang letak la sesapa saja calon bn yg terbagus mcmana sekali pun mereka tetap akan pilih syaitaan.........saya berpesan pada kerajaan agar mengetatkan atau menguatkan lagi sistem perlembagaan negara agar cina lahanat tidak boleh menghapus segala sistem beraja dan hak keistimewaan melayu......sekiranya mereka berjaya membentul kerajaan bersama balaci PAs rakan sekutu mereka PAs ibarat kan seperti syiah sanggup membunuh ahli sunnah waljamaah seperti berlaku di negara asia barat mereka sanggup berkerja sama dgn US yahudi utk hancur kan islam ahli sunnah......kpd balaci PAS ingatlah DAP ini adalah musuh islam yg nyata....mereka ada strategi mereka jgn mudah terpedaya dgn kelicikan mereka dgn segala isu yg dimainkan seperti kenaikan harga barang ....ini semua adalah permainan mereka mereka kukuh dr segi ekonomi sbagai cth pemaju perumahan kepunyaan cina akan membina rumah dgn harga yg mahal sudah tentu org melayu tidak mampu membeli ......hanya bangsa mereka yg mampu beli tk percaya cuba lihat kebykan rumah mewah yg dihina kawasan elit adalah mereka......byk lagi yg aku ingin nyatakan
disini.....hendak lah kita bersatu dr skrg

Anonymous said...

Kita semua tahu bhw Wan Azizah akan menang.
90% kaum Cina akan mengikut arahan Lim Kit Siang utk mengundi PKR. Kaum Cina sedar hanya ada satu jalan shj utk mereka merebut kuasa politik dan memerintah secara mutlak di Republic of Malaysia - iaitu dgn memperkudakan orang2 Melayu PKR dan PAS. Melayu PKR dan PAS ini adalah bodoh sangat yg akan berpuas hati dgn sedikit pemberian kuasa oleh Cina DAP. Lihat sahajalah kedudukan bilangan PAS dlm Majlis2 Tempatan di Selangor yg dikuasai oleh Cina DAP dan PKR. Itulah sebabnya peniaga2 kecil Melayu dgn mudah boleh dihalau dpd berniaga tetapi peniaga2 Cina tidak terusik langsung.
Wan Azizah yg begitu lembik akan dgn mudah diperkotak-katikkan oleh Cina DAP.
Dgn keadaan Najib yg begitu telah hilang arah spt orang bodoh maka dgn mudah shj Cina DAP akan merampas Putrajaya di PRU14 nanti. Barisan Nasional akan jadi Pembangkang yg akan terkangkang shj. Setelah Pakatan Rakyat berkuasa, maka Cina DAP akan menjemput sekutunya iaitu Cina PAP dari Singapura utk menyertai Malaysia. Dgn Ahli Parliamen Cina yg sudah ada melebihi dari 2/3, mereka dgn mudah akan mengubah Perlembagaan Malaysia dgn menghapuskan Keistimewaan Kaum Bumiputera, menghapuskan Institusi Raja-Raja Melayu dan menjadikan Tanah Melayu sebagai sebuah Republik - the Republic of Malaysia.
Orang Melayu akan mengemis di negara sendiri. Menangis air mata darah pun sudah tidak bermakna lagi. Anak cucu-cicit kita akan kencing di atas kubur ibubapa dan nenek moyang mereka yg begitu alpa akan nasib dan masa depan mereka.
Begitulah jadinya dgn kehendak nafsu kita, insyaallah...........
Melayu mudah lupa ..............

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive