Saturday 15 March 2014

#COMEYFUN #PRKKAJANG #KAJANGMOVE LEBIH BERINTERGRITI DARI WAN JIJAH RATU AIR MATA




Bila cakap soal Intergriti dan tentu calon BN lebih menonjol berbanding Wan Jijah ratu air mata, kerana Chew Mei Fun telah membuktikan dirinya tak mahu terlibat dengan pemimpin yang mempunyai masalah skandal..

Prinsip Mei Fun, beliau tidak akan bersubahat dengan pemimpin yang terlibat dengan skandal.. Demi maruah, beliau melepaskan semua jawatan termasuk Timbalan Menteri pada tahun 2010..





Tidak seperti Wan Azizah, beliau seperti tak kisah bersuamikan seorang pemimpin yang mempunyai pelbagai  masalah termasuk aktiviti songsang..

Wan Azizah lakukan apa saja demi menyelamatkan suaminya.. Dari jawatan Presiden PKR, pernah menjadi Ahli Parlimen Permatang Pauh dan kini diarahkan untuk bertanding di Kajang, Wan Azizah hanyalah boneka kepada Anwar..

Air mata Wan Azizah dijadikan modal untuk menagih simpati rakyat.. Tapi malangnya, ketika menjadi Ahli Parlimen Permatang Pauh, Wan Azizah langsung tak pernah menjaga kawasannya..





Chew Mei Fun dilihat calon terbaek bagi untuk pengundi kajang pada prk kali nie, intergriti dan krediabiliti beliau sebelum ini yang pernah menjawat jawatan sebagai Timbalan Menteri Pembanggunan Wanita telah dibuktikan..




Baca perbezaan antara calon BN dan calon PKR di ratu drama di SINI

1 comment:

Anonymous said...

Puji-puji lah Cina, tak serik lagi ke? Melayu juga yang rugi tak bersatu dan sehaluan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive